Spletno oglaševanje v ZDA v letu 2007

Avtor Borut Borštnik — 19.02.2008
Komentiraj!
IDC v svoji raziskavi ugotavlja, da se je spletni oglaševalski trg v ZDA v letu 2007 povečal za 27 odstotkov.
Spletno oglaševanje v ZDA v letu 2007

Za spletno oglaševanje se porabi vedno več sredstev.

V lanskem letu se je tako za spletno oglaševanje v ZDA porabilo 25,5 milijarde ameriških dolarjev. Rast oglaševanja v zadnjem četrtletju lanskega leta je bila 28 odstotna.

Raziskava je razkrila še en zanimiv podatek. Googlu, kot vodilnemu v oglaševalski industriji, se prvič v zadnjih dveh letih tržni delež v ZDA ni povečal, pač pa se je celo zmanjšal, in sicer za 0,5 odstotka. Ob koncu leta je tako znašal 23,7 odstotka.

V primeru združitve Yahoo in Microsofta bi tržni delež teh dveh podjetij znašal okoli 17 odstotkov, ocenjuje IDC. To bi pomenilo, da bi se obe podjetji vodilnemu precej približali.


Vir: Yahoo News

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice