Spletno oglaševanje že prehitelo radio in zunanje panoje

Avtor Dejan Murko — 22.06.2007
Komentiraj!
Poraba za oglaševanje v internetu po vsem svetu bliskovito narašča, medtem ko se vse manj denarja namenja za oglaševalske kampanje v tradicionalnih medijih, ugotavlja angleška agencija za raziskave medijev ZenithOptimedia.
Spletno oglaševanje že prehitelo radio in zunanje panoje

Poraba oglaševalskega denarja na interneto se drastično povečuje.

Raziskava predvideva, da bo v obdobju od leta 2006 do 2009 oglaševanje v internetu raslo šestkrat hitreje kot oglaševanje v drugih, običajnih medijih. Pričakovana rast oglaševanja v internetu bo po ocenah letos znašala 28,2 odstotka, medtem ko bo rast preostalega oglaševalskega trga le 3,7-odstotna. Vrednost oglaševanja v internetu naj bi bila letos 22,7 milijarde evrov, kar je še vedno 5,4-krat manj, kolikor namenjajo oglaševanju na televiziji. Kljub vsemu strokovnjaki opozarjajo, da internet ni več nepomemben oglaševalski medij, ampak je že prehitel uveljavljena in tradicionalna medija, radio in zunanje oglaševanje na panojih. Zdaj internet zaseda četrto mesto na lestvici največjih oglaševalskih medijev, in sicer za televizijo, časopisi in revijami.

Z več kot 10-odstotnim deležem na oglaševalskem trgu je spletno oglaševanje najbolj razširjeno na Norveškem, Švedskem in v Veliki Britaniji, tudi pri nas pa gredo trendi v isto smer.

Oglaševanje v spletu je pri nas lani v primerjavi z letom pred tem poraslo kar za 58 odstotkov, in sicer na 7 milijonov evrov. Kljub temu je v Sloveniji tako kot tudi drugod  največ oglaševanja na televiziji, in to slabih 52 odstotkov, oglaševalci so v ta medij vložili 194,5 milijona evrov.


Vir: MojeDelo.com


comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!