Spletno oglaševanje že prehitelo radio in zunanje panoje

Poraba za oglaševanje v internetu po vsem svetu bliskovito narašča, medtem ko se vse manj denarja namenja za oglaševalske kampanje v tradicionalnih medijih, ugotavlja angleška agencija za raziskave medijev ZenithOptimedia.
Spletno oglaševanje že prehitelo radio in zunanje panoje

Poraba oglaševalskega denarja na interneto se drastično povečuje.

Raziskava predvideva, da bo v obdobju od leta 2006 do 2009
oglaševanje v internetu raslo šestkrat hitreje kot oglaševanje v drugih,
običajnih medijih. Pričakovana rast oglaševanja v internetu bo po ocenah letos
znašala 28,2 odstotka, medtem ko bo rast preostalega oglaševalskega trga le
3,7-odstotna. Vrednost oglaševanja v internetu naj bi bila letos 22,7 milijarde
evrov, kar je še vedno 5,4-krat manj, kolikor namenjajo oglaševanju na
televiziji. Kljub vsemu strokovnjaki opozarjajo, da internet ni več nepomemben
oglaševalski medij, ampak je že prehitel uveljavljena in tradicionalna medija,
radio in zunanje oglaševanje na panojih. Zdaj internet zaseda četrto mesto na
lestvici največjih oglaševalskih medijev, in sicer za televizijo, časopisi in
revijami.

Z več kot 10-odstotnim deležem na oglaševalskem trgu je
spletno oglaševanje najbolj razširjeno na Norveškem, Švedskem in v Veliki
Britaniji, tudi pri nas pa gredo trendi v isto smer.

Oglaševanje v spletu je pri nas lani v primerjavi z letom
pred tem poraslo kar za 58 odstotkov, in sicer na 7 milijonov evrov. Kljub temu
je v Sloveniji tako kot tudi drugod 
največ oglaševanja na televiziji, in to slabih 52 odstotkov, oglaševalci
so v ta medij vložili 194,5 milijona evrov.

Vir: MojeDelo.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje