Spletno oglaševanje že prehitelo radio in zunanje panoje

Poraba za oglaševanje v internetu po vsem svetu bliskovito narašča, medtem ko se vse manj denarja namenja za oglaševalske kampanje v tradicionalnih medijih, ugotavlja angleška agencija za raziskave medijev ZenithOptimedia.

Raziskava predvideva, da bo v obdobju od leta 2006 do 2009
oglaševanje v internetu raslo šestkrat hitreje kot oglaševanje v drugih,
običajnih medijih. Pričakovana rast oglaševanja v internetu bo po ocenah letos
znašala 28,2 odstotka, medtem ko bo rast preostalega oglaševalskega trga le
3,7-odstotna. Vrednost oglaševanja v internetu naj bi bila letos 22,7 milijarde
evrov, kar je še vedno 5,4-krat manj, kolikor namenjajo oglaševanju na
televiziji. Kljub vsemu strokovnjaki opozarjajo, da internet ni več nepomemben
oglaševalski medij, ampak je že prehitel uveljavljena in tradicionalna medija,
radio in zunanje oglaševanje na panojih. Zdaj internet zaseda četrto mesto na
lestvici največjih oglaševalskih medijev, in sicer za televizijo, časopisi in
revijami.

Z več kot 10-odstotnim deležem na oglaševalskem trgu je
spletno oglaševanje najbolj razširjeno na Norveškem, Švedskem in v Veliki
Britaniji, tudi pri nas pa gredo trendi v isto smer.

Oglaševanje v spletu je pri nas lani v primerjavi z letom
pred tem poraslo kar za 58 odstotkov, in sicer na 7 milijonov evrov. Kljub temu
je v Sloveniji tako kot tudi drugod
največ oglaševanja na televiziji, in to slabih 52 odstotkov, oglaševalci
so v ta medij vložili 194,5 milijona evrov.

 

Vir: MojeDelo.com

 

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje