Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja so del glavne pogodbe. Pripravi jih ena pogodbena stranka, zavezujejo pa obe. Gre za poseben način urejanja pogodbenih razmerij z večjim številom strank, kjer je predmet pogodbe istovrstno blago ali storitve.
Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja. (Vir slike: freeimages.com)

Časovno in funkcionalno nesmiselno bi bilo, da bi podjetje pri prodaji enakega izdelka ali storitve z vsako stranko sklepalo individualizirano pogodbo. S splošnimi pogoji poslovanja podjetje v principu racionalizira svoje poslovanje.

Pri splošnih pogojih gre za racionalizacijo poslovanja. Splošni pogoji se pogosto uporabljajo v primerih, ko se potrošnikom na trgu ponuja večje količine istovrstnega blaga ali storitev (npr. telekomunikacije, razni energenti, bančništvo, zavarovalništvo, ipd).

Splošne pogoje praviloma oblikuje ena pogodbena stranka, vendar s podpisom pogodbe zavezujejo obe stranki, če se pogodba nanje sklicuje ali so vsebovani v formularni pogodbi. Tako sprejeti splošni pogoji dopolnjujejo glavno pogodbo med pogodbenikoma in praviloma zavezujejo tako kot pogodba, razen če niso v nasprotju z njo – v tem primeru zavezujejo določbe v pogodbi.

Nikakor ni nujno ali potrebno, da bi bili splošni pogoji že vsebovani v pogodbi ali pa kot priloga priloženi glavni pogodbi, vendar pa se morata obe stranki pri sklepanju pogodbe nanje sklicevati, pred tem pa se z njimi podrobno seznaniti. Izjema od tega pravila je zavarovalna pogodba, pri kateri je zavarovalnica dolžna opozoriti zavarovanca, da so splošni in posebni zavarovalni pogoji sestavni del zavarovalne pogodbe, in mu izročiti njihovo besedilo, če niso natisnjeni že na sami polici. 

Splošni pogoji veljajo le, če so (bili) objavljeni na običajen način. Objava na običajen način je pravni standard, ki varuje interes nasprotne (praviloma šibkejše) stranke. V pravno-poslovni praksi se za običajno objavo šteje objava na vidnem mestu, v katerem se sklepajo pogodbe, ali pa objava na letakih, prospektih, katalogih, cenikih in drugih tiskovinah ter spletni strani prodajalca.

Kot že rečeno, samo objava ni dovolj, da postane stranka z njimi zavezana. Le-ti veljajo pod pogojem, da je sklenjeno konkretno pogodbeno razmerje in so vključeni v to pogodbeno razmerje ter se stranki sklicujeta nanje.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje