Spodbujajte uspeh vaših zaposlenih

Zaposleni želijo vedeti, kako njihovo delo prispeva k uspehu podjetja. Prav tako je pomembno postavljanje ciljev, saj s tem zagotovite sprotno poročanje vašim zaposlenim o njihovi uspešnosti in jih na tak način spodbudite k boljši učinkovitosti.
Spodbujajte uspeh vaših zaposlenih

Spodbujajte uspeh vaših zaposlenih (slika: sxc.hu).

Splošno je znano, da je spodbujanje uspeha zaposlenih pomembna naloga vsakega vodje, saj uspeh zaposlenih vpliva na uspešnost podjetja.

Kaj pravijo strokovnjaki?

Do kakšne mere se lahko vmešamo v doseganje zastavljenih ciljev podrejenih?

Pomembno je, da najdemo pravo mero, saj nedoseganje ciljev lahko slabo vpliva na vas kot vodjo in na celotno podjetje. Linda Hill, profesorica na Harvard Business School, pravi: „Naloga vodje je, da delavcem priskrbi spodbudo in oporo, hkrati pa dovolj svobode – odvisno od sposobnosti posameznega delavca. Kljub temu, da imate nadzor, morate omogočiti delavcem proste roke, da sami dosežejo cilje.”

Povežite cilje zaposlenih s cilji podjetja

Da bodo cilji zaposlenih res dobili svoj pomen in težo, morajo ti biti povezani s cilji podjetja kot celote. Zaposleni morajo razumeti, kakšno vlogo igrajo v uspešnosti podjetja. Velikokrat se zgodi, da cilji niso doseženi, in takrat morajo zaposleni videti večjo sliko, da ne izgubijo motivacije za nadaljnje delo.

Cilji morajo biti realni in hkrati izziv

Pri postavljanju ciljev bodite previdni, saj vam bodo zaposleni zamerili previsoko postavljene cilje, istočasno pa glejte, da cilji ne bodo zastavljeni prenizko. V kolikor boste postavili cilje, ki bodo izziv, vendar hkrati realni, boste v podjetju vzpostavili odlično energijo za delo.

Naredite načrt za uspeh

Ko so cilji postavljeni, se pogovorite z zaposlenimi, kako mislijo le-te doseči. Nato razčlenite pot do cilja na posamezne naloge in določite glavne mejnike in tveganja.

Nadzorujte napredek

Zaposlenim je treba jasno pokazati, da ste pri doseganju ciljev ekipa, zato nikar ne čakajte na končni rezultat – proces in napredek preverjajte sproti.

Ko se stvari ne odvijajo po načrtu

Malokrat se cilji dosežejo brez vseh problemov. Z zaposlenimi ustvarite takšen odnos, da jim ne bo neprijetno priti k vam na posvet, po pomoč ali po nasvet. Lahko se zgodi, da je problem prevelik in je potrebno spremeniti načrt doseganja cilja.

Osebni cilji zaposlenih

Dober vodja ne sme zanemariti osebnih želja zaposlenih. Na primer, v kolikor vam zaposleni zaupa, da bi rad izobraževal, vendar to ni v okviru njegovega dosedanjega dela, se potrudite izobraževanje vplesti v njegovo delo. Priskrbite mu, da bo vodil izobraževalne tečaje za ostale zaposlene.

Nedoseženi cilji

Kljub vsem trudom se lahko zgodi, da zastavljeni cilji ne bodo doseženi. V takem primeru poiščite napako – nikar ne zamahnite z roko: „Oh! Škoda!” Odkrito napako analizirajte, pogovorite se, kako jo boste odpravili, in nadaljujte z delom. V kolikor ste delno vi odgovorni za nastalo napako, tega nikar ne prikrivajte, saj takšne stvari vodijo k slabi klimi v podjetju.

Svetujemo:

  • Povežite individualne cilje zaposlenih s širšimi cilji podjetja.
  • Pokažite zaposlenim, da ste v doseganju ciljev ekipa.
  • Pozanimajte se, kakšni so osebni cilji vaših zaposlenih, in jih poizkušajte vpeljati v njihovo delo.

Odsvetujemo:

  • Nikar ne pustite, da si zaposleni sami postavljajo cilje.
  • Ne pustite zaposlenim preveč svobode pri doseganju zastavljenih ciljev in redno preverjajte njihov napredek.
  • Napak nikar ne ignorirajte – zaposleni se morajo iz njih naučiti kar največ.

Vir: Gallo, Amy. Making Sure Your Employees Succeed. Blogs.hbr.org, 7.2.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje