Sporazumevanje z oblikovalci je lahko zahtevno – izognite se nazivu “katastrofalna stranka”

Nihče ne želi biti okronan za katastrofalno stranko - delno zato, ker je naziv vse prej kot laskav, delno pa zato, ker sproščen in zadovoljen oblikovalec opravi svoje delo veliko bolje.
Sporazumevanje z oblikovalci je lahko zahtevno - izognite se nazivu "katastrofalna stranka"

Jasno sporazumevanje je ključ do dobrega odnosa z oblikovalcem (slika: sxc.hu).

Predstavljamo vam nekaj nasvetov za lažje sporazumevanje z oblikovalci, ki vam bodo pomagali, da boste postali bolj uvidevna stranka.

1. Spoštujte svoje obveznosti
Spoštujte dogovore (tako pisne kot ustne) in se držite postavljenih rokov za plačila. Ne bodite presenečeni, če oblikovalec ne želi dokončati naloge, dokler ne poravnate svojih obveznosti.

2. Jasno sporazumevanje
Oblikovalcu morate jasno opredeliti, kaj od njega želite, in se dogovoriti o sprotnem obveščanju poteka dela. Pogodbe in predračuni se vedno lahko spreminjajo, vendar imejte v mislih, da se bodo v takem primeru stroški povišali.

3. Prepustite oblikovanje oblikovalcu
V kolikor preverjate oblikovalčevo delo v vmesnih fazah, upoštevajte, da oblikovalec ve, kaj dela in kako bo prišel do končnega rezultata. Ne vmešavajte se v njegovo delo, saj to lahko zgolj zavleče proces in poviša stroške.

4. Upoštevajte kritike
Ko najamete oblikovalca imejte v mislih, da je profesionalec, ki se spozna na svoje delo. V kolikor vam predlaga spremembo pisave, logotipa ali česa drugega, to tudi upoštevajte – po vsej verjetnosti mu boste kasneje hvaležni.

 

Vir: Catone, Josh. HOW TO: Avoid Being a Disaster Client. Mashable.com, 20.10.2010

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje