Sporazumevanje z oblikovalci je lahko zahtevno - izognite se nazivu "katastrofalna stranka"

Avtor Saba Resnik — 07.01.2011
Komentiraj!
Nihče ne želi biti okronan za katastrofalno stranko - delno zato, ker je naziv vse prej kot laskav, delno pa zato, ker sproščen in zadovoljen oblikovalec opravi svoje delo veliko bolje.
Sporazumevanje z oblikovalci je lahko zahtevno - izognite se nazivu "katastrofalna stranka"

Jasno sporazumevanje je ključ do dobrega odnosa z oblikovalcem (slika: sxc.hu).

Predstavljamo vam nekaj nasvetov za lažje sporazumevanje z oblikovalci, ki vam bodo pomagali, da boste postali bolj uvidevna stranka.

1. Spoštujte svoje obveznosti
Spoštujte dogovore (tako pisne kot ustne) in se držite postavljenih rokov za plačila. Ne bodite presenečeni, če oblikovalec ne želi dokončati naloge, dokler ne poravnate svojih obveznosti.

2. Jasno sporazumevanje
Oblikovalcu morate jasno opredeliti, kaj od njega želite, in se dogovoriti o sprotnem obveščanju poteka dela. Pogodbe in predračuni se vedno lahko spreminjajo, vendar imejte v mislih, da se bodo v takem primeru stroški povišali.

3. Prepustite oblikovanje oblikovalcu
V kolikor preverjate oblikovalčevo delo v vmesnih fazah, upoštevajte, da oblikovalec ve, kaj dela in kako bo prišel do končnega rezultata. Ne vmešavajte se v njegovo delo, saj to lahko zgolj zavleče proces in poviša stroške.

4. Upoštevajte kritike
Ko najamete oblikovalca imejte v mislih, da je profesionalec, ki se spozna na svoje delo. V kolikor vam predlaga spremembo pisave, logotipa ali česa drugega, to tudi upoštevajte - po vsej verjetnosti mu boste kasneje hvaležni.

 

Vir: Catone, Josh. HOW TO: Avoid Being a Disaster Client. Mashable.com, 20.10.2010

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice