Sportwip: »Dihajte, sanjajte in z nami začutite korporacijski wellness«!

Avtor Urša Eva Pucelj — 17.10.2014
Komentiraj!
Startup Sportwip povezuje ljudi po celem svetu in poskrbi za ohranjanje zdravega življenjskega stila s pomočjo mobilnih in spletnih aplikacij, kot so Runkeeper, Endomondo in Nike+. Aplikacija obenem predstavlja tudi navdih menedžerjem, da v športne dejavnosti vključijo svoje zaposlene.
Sportwip: »Dihajte, sanjajte in z nami začutite korporacijski wellness«!

Sportwip: »Dihajte, sanjajte in z nami začutite korporacijski wellness«! (Vir slike: arhiv Sportwip)

Aplikacija Sportwip je v svojem delovanju povsem unikatna, saj njena glavna ideja leži v povezovanju med indvividuumi, ki obožujejo športne dejavnosti in ponudniki športne opreme, ki iščejo nove potencialne stranke.

Aplikacija je poleg ponudnikov športne opreme tako v prvi vrsti zanimiva tudi za menedžerje podjetij, saj z vključitvijo v Sportwip svojim zaposlenim omogoča zabaven in družaben program, ki ga slednji lahko izvajajo na dnevni ravni. S tem je zaposlenim omogočena zmanjšana raven stresa in dnevnih distrakcij ter boljše ohranjaje ravni osredotočenosti. Izzivi, ki krepijo zdravo tekmovalnost, se po mnenju snovalcev same aplikacije lahko kažejo v bolj povezani in prijateljski korporacijski klimi.

Posebna tržna niša na področju športa

Ustvarjalci so tako našli posebno tržno nišo na področju športa, saj česa podobnega še nismo videli na trgu. Sportwip tako mnogim športnim navdušencem in obenem tudi tistim, ki v sebi nosijo potencial, da bodo to še postali, omogoča ohranjanje zdravega življenjskega stila. Hkrati pa s tem pridobijo tudi podjetja, ki igrajo vlogo ponudnikov športne opreme, z uporabo omenjene aplikacije pa se, kot že omenjeno, izboljša tudi vzdušje v podjetjih.

Spodbuda menedžerjem, da v športno udejstvovanje vključijo svoje zaposlene

Sportwip tako predstavlja velik navdih menedžerjem srednjih do večjih podjetij, da v športno delovanje, ki sčasoma postane neke vrste tekmovanje, vključijo svoje zaposlene. To lahko pelje do formiranja športnih ekip zaposlenih in s tem do edinstvene vrste 'teambuildinga'.  »Dihajte, sanjajte in z nami začutite korporacijski wellness«, se glasi njihov slogan, ki nagovarja ustvarjanje tesne družbene kulture v podjetjih.

Družbena kultura podjetja kot poslovna strategija

Gre za to, da je družbena kultura podjetja na ta način zasnovana kot poslovna strategija, saj Sportwip predstavlja zdravstveno platformo, ki omogoča zaposlenim, da svoje športne življenjske aktivnosti spremenijo oz. nadgradijo iz osnovnih mobilnih aplikacij, ki merijo porabo kalorij in seštevanje kilometrov, do nagrad s strani blagovnih znamk in svojih zaposlenih.

Več na: Sportwip 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice