Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

E-mail marketing velja za enega najpomembnejših marketinških orodij zadnjih let. Ali bo podjetje s pomočjo elektronske pošte uspešno doseglo potencialne stranke, pa je odvisno predvsem od tega, ali jim zna na pravi način razložiti, kaj od njih sploh želi in kaj jim ponuja.
Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

Uspešne email marketing taktike

Nekaj načinov, kako to doseči, vam predstavljamo v nadaljevanju.

Prvi e-mail naj bo namenjen dobrodošlici: Vsaka učinkovita e-mail marketing kampanja se mora pričeti z elektronsko pošto dobrodošlice. To naj prejme vsak novi naročnik, vsebuje pa naj kratko zahvalo in seveda nagrado, v kolikor ste jo novemu naročniku obljubili.

Sledijo naj tako imenovani follow up e-maili z relevantno vsebino: Gre za odličen način vzpostavljanja zaupanja med vami in potencialnimi strankami. Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo avtomatski odzivniki, ter skozi daljše časovno obdobje razvrstite več e-mailov s kvalitetno vsebino.

Nikdar ne zavajajte z lažnimi naslovi: Zelo pomembno je, da svojih bralcev ne zavajate. Naslovi naj bodo privlačni, a ne zavajajoči. V nasprotnem primeru boste izgubili zaupanje, za katerega ste tako trdno garali.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Naročnikom dovolite, da se odjavijo: Če se kateri izmed naročnikov na vaše e-novice želi izpisati, mu morate to omogočiti na kar enostavnejši način. V nasprotnem primeru bo vaša e-sporočila prijavil pod nezaželjeno pošto.

Vzpostavite dvosmerno komunikacijo z naročnikom: Elektronska sporočila, ki bralce pozivajo k odzivu, predstavljajo odličen način za povečanje obiska na vašo spletno stran ali na vaša družabna omrežja. Ljudje namreč zelo radi vidijo, da se jih vpraša za njihovo mnenje.

Sporočila naj vsebujejo dodano vrednost: Naj bo to dostop do brezplačnega spletnega seminarja ali pa zgolj kopica uporabnih informacij s področja, na katerem delujete: pomembno je le to, da ne pošiljate zgolj prodajno naravnanih sporočil.

Ugotovite, kdo so vaši bralci: Najboljše rezultate boste dosegli, če boste dobro spoznali svoje občinstvo. Medtem ko nekateri raje vidijo, da jim e-pošto pošljete le enkrat tedensko, pa drugi z vaše strani želijo več interakcije. Na vas je, da ugotovite, kam spadajo vaši bralci.

Vir: Marketleaderz.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje