Sprememba glede javne objave prostega delovnega mesta

Novela Zakona o urejanju trga dela je ukinila dolžnost obvezne objave delovnega mesta na Zavodu RS za zaposlovanje. Vendar pa je še vedno potrebno delovno mesto javno objaviti, a na drugih javnosti dostopnih mestih.
Sprememba glede javne objave prostega delovnega mesta

Objava prostega delovnega mesta. (Vir slike: sxc.hu)

Aprila 2013 je začela veljati Novela Zakona o urejanju trga dela (ZUTD-A), ki je ukinila obvezno objavo prostega delovnega mesta v prostorih in na spletnih straneh Zavoda RS za zaposlovanje. Delodajalci so sedaj razbremenjeni tovrstne administrativne obveznosti, kar je predstavljala obvezna objava delovnega mesta na ZRSZ, hkrati pa je množičnost takšnih objav izkrivljala samo statistiko in vpogled na trg delovne sile.

Še vedno pa Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1) določa, da mora biti vsako delovno mesto (o izjemah v nadaljevanju) javno objavljeno. To pa pomeni, da ga delodajalec lahko objavi na svoji spletni strani, javnost s tem seznani v svojih poslovnih prostorih, uporabi razne zaposlitvene portale oziroma spletne strani ali pa se posluži sredstev javnega obveščanja. Oglas za delo lahko delodajalec brezplačno objavi tudi na ZRSZ.

Kot že omenjeno pa obstajajo tudi izjeme od obvezne javne objave prostega delovnega mesta, ki jih primeroma našteva 26. člen ZDR-1. Prostega delovnega mesta tako ni potrebno objaviti na primer pri sklenitvi pogodbe o zaposlitvi z družinskim članom, če ste kot delodajalec fizična oseba ali pa pri zaposlitvi družbenika, če je delodajalec pravna oseba. Prav tako ni potrebno javno objavljati prostega delovnega mesta, če boste ponudili zaposlitev za določen čas, ki bo trajala največ tri mesece v koledarskem letu ali pri zaposlitvi za določen čas za nadomeščanje začasno odsotnega delavca.

Delodajalci v javnem sektorju ali pa v gospodarskih družbah, ki so v večinski državni lasti pa morajo še vedno vsako prosto delovno mesto obvezno objaviti na Zavodu RS za zaposlovanje.

Več o tem, kako zaposliti delavca si lahko preberete tu >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje