Spremembe pri povračilu stroškov za potovanja v tujino

S 7.7.2012 so začele veljati spremembe Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Po novem bo višina dnevnic, do katere se ne všteva v osnovo za obračun davkov in prispevkov, za službena potovanja v tujino nižja za 20%.
Spremembe pri povračilu stroškov za potovanja v tujino

Spremembe pri povračilu stroškov za potovanja v tujino (Vir slike: sxc.hu)

Kot posledica sprejetja Zakona za uravnoteženje javnih financ, je bila v Uradnem listu objavljena Uredba o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. V veljavi je od 7.7.2012 dalje.

Uredba v osnovi sicer velja za pravne osebe javnega prava. Ker pa se vladna Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja sklicuje na to Uredbo v zvezi z neobdavčljivo višino dnevnic za službena potovanja v tujino, spremembe vplivajo tudi na pravne osebe zasebnega prava.

Višina dnevnic za službena potovanja v tujino se je znižala za 20%. To pomeni, da višina dnevnic za pravne osebe zasebnega prava ni omejena, omejena je samo višina, do katere se ne všteva v osnovo za obračun davkov in prispevkov.

Preprosto povedano, če ne želite od dnevnic za službeno potovanje v tujino plačati dohodnine in prispevkov, potem boste upoštevali novo višino dnevnic:

Država/mesto Znesek dnevnice
v $ ali €
Avstralija 48 $
Albanija 32 €
Andora 32 €
Armenija 32 €
Avstrija 44 €
Azerbajdžan 32 €
Belgija 50 €
Belorusija 32 €
Bolgarija 32 €
Bosna in Hercegovina 32 €
Ciper 32 €
Češka 32 €
Črna gora 32 €
Danska 44 €
Estonija 32 €
Finska 44 €
Francija 44 €
Gruzija 32 €
Grčija 32 €
Hrvaška 32 €
Irska 44 €
Islandija 44 €
Italija 44 €
Japonska 80 $
Kanada 48 $
Latvija 32 €
Lihtenštajn 44 €
Litva 32 €
Luksemburg 44 €
Madžarska 32 €
Makedonija 32 €
Malta 32 €
Moldavija 32 €
Monako 44 €
Nemčija 44 €
Nizozemska 44 €
Norveška 44 €
Poljska 32 €
Portugalska 44 €
Romunija 32 €
Rusija 32 €
San Marino 32 €
Slovaška 32 €
Srbija 32 €
Španija 44 €
Švedska 44 €
Švica 44 €
Turčija 32 €
Ukrajina 32 €
Vatikan 44 €
Združene države Amerike 48 $
Združeno kraljestvo Velike Britanije in Irska 44 €
Druge države 40 $
Hong Kong 56 $
Moskva 64 €
Sankt Petersburg 64 €

Vir: Računovodstvo REplus

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje