Spremenite negative v pozitive!

Priznajte. Zagotovo se je že vsakomur izmed nas zgodilo, da ni popolnoma zadovoljil potreb potrošnikov. Za kisle obraze potrošnikov so morda krive majhne spremembe v našem poslovanju, določen izdelek, ki ga ne ponujamo več ali čas dostave, s katerim se ne moramo ravno hvaliti naokrog.
Spremenite negative v pozitive!

Spremenite poslovanje (slika: smallbizbee).

Ali lahko spremenimo negativnost v pozitivnost?

A kaj, če bi lahko te minuse spremenili v dolgoročne pluse za potrošnike, kar bi sčasoma odstranilo mrke poglede z njihovih obrazov?

Na Smallbizbee so objavili zanimivo zgodbo, ki bo naslikala poanto, sami pa se odločite, če lahko kaj podobnega storite v lastnem podjetju. 

 

Zgodba

Pred nekaj tedni je bil moj rojstni dan in tašča mi je poslala Zappos (http://www.zappos.com/) darilni kupon. Hura za taščo! Nisem ravno velik privrženec nakupovanja čevljev, a ko jih, uporabim Zappos. Torej, iščem par elegantnih sandal, saj prihaja poletje (Fantje, saj veste, o čem govorim? O tistih sandalih, ki jih nosimo za izredne priložnosti, poroke in podobno). Kakorkoli že, ko najdem par, ki mi je všeč, kliknem “kupi” in vse gre kot po maslu.  

Kasneje zvečer prejmem elektronsko sporočilo od Zapposa, ki pravi: “Čestitamo, vaše naročilo je bilo nadgrajeno z brezplačnim pošiljanjem prek noči!” Super! Navdušen sem nad tem, da bom svoje sandale prejel kar se da najhitreje in se počutim kar nekoliko posebnega, da je bilo moje naročilo ZASTONJ nadgrajeno!

…potem se mi je posvetilo.

Še nedolgo nazaj je bilo brezplačno pošiljanje prek noči (in to v obe smeri) standard pri Zapposu. In sedaj, le nekoliko pozneje, se kot majhen otrok veselim nečesa, kar sem že imel, pa so mi vzeli in mi to zgolj vsake toliko časa znova ponudijo.  

 

Še kdo drug vidi briljantnost v tem?

Morali so spremeniti način, kako voditi svoje podjetje in nam več niso bili sposobni zagotavljati brezplačnega pošiljanja v obe smeri, če nismo za to plačali nekoliko več. Pomislite, to je hud negativen udarec za potrošnika. Brezplačno pošiljanje prek noči je razlog, zakaj so mnogi ljudje kupovali pri njih in je stvar, po kateri (poleg sijajnih storitev) je bilo podjetje prepoznavno.   

Ni znano, koliko naročil postane nadgrajenih. Morda 50 odstotkov? A kar je storil Zappos, je bilo briljantno. Vzeli so storitev, ki je nekoč bila standardna, jo eliminirali ter jo nato ponudili zgolj izbranim potrošnikom, ki so se zaradi njih počutili izjemno. 

 

Verjetno dodajanje vrednosti v procesu

Ko nekaj postane standard, je to novo normalno stanje. Torej, ko je Zappos gradil znamko okoli potrošniških storitev in pošiljanja prek noči, je to sčasoma postalo normalno zanje. Potrošniki so to pričakovali. Sedaj so prinesli nazaj vrednost v pošiljanju prek noči in ob enem povečali zadovoljstvo uporabnikov.

 

Zaključek

Podjetje je še vedno izjemno uspešno in to dve leti po tem, ko so se znebili brezplačnega pošiljanja. Potrošniki še vedno hvalijo njihove storitve. In sedaj ljudje govorijo o tem, kako “kul” se počutijo, ko zadenejo brezplačno pošiljanje prek noči in dobijo svoje sandale tri dni hitreje kot bi jih morali. Mislite, da je naključje, da je podjetje gradilo svoje ime prav okoli potrošniških storitev in spremenilo svoje največje negative v pozitive? Stavim, da ne. 

 

Vir: Smallbizbee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje