Spremenite predpraznične kupce v redne stranke

December je mesec predprazničnih nakupov. Nekatera podjetja prav v tem času opravijo skoraj 40 odstotkov celoletne prodaje! Soočajo se torej z zahtevno nalogo - enkratne kupce morajo spremeniti v redne stranke, ki bodo njihove produkte kupovali čez celo leto. Kako naj to dosežejo?

V želji, da bi dosegli redno vračanje strank, jim morate ponuditi več kot konkurenca. Ni vse v prodaji – pomembna je predvsem interakcija s strankami. Kupca morate nekako prepričati, da vam bo postal zvest. Predstavljamo vam tri nasvete, kako vam to najlažje uspe.

1. Ustvarite odlično izkušnjo ob nakupu

Trgovine so v predprazničnem obdobju veliko bolj nasičene kot tekom leta. Pomembno je, da stranke dobijo vtis, da jim želite čimbolj olajšati nakup, zato zaposlite dodaten kader, ki bo skrbel za pomoč in svetovanje ob nakupu. Stranke morajo na blagajni čimprej opraviti nakup, saj se prav v tem obdobju ljudem najbolj mudi in se jim lahko dolgo čakanje na blagajni zameri celo do te mere, da se bodo vaše trgovine v prihodnosti izogibali. Poskrbite tudi za zaloge, saj ne želite razočarati potencialnih kupcev, sebi pa zmanjšati prihodek.

Na začetku prazničnega obdobja lahko ponudite dodatne popuste, da nekoliko zmanjšate gnečo na vrhuncu prazničnega obdobja, otroke pa zabavate z najemom maskote.

Resda stranke v prazničnem času iščejo točno določene produkte, a to še ne pomeni, da njihovega obiska ne morete izkoristiti tudi tako, da jih informirate o svojih ostalih produktih, ki so morda bolj aktualni tudi v drugih letnih časih.

2. Ohranite stik s strankami tudi tekom leta

Izkoristite obisk vsake stranke za to, da pridobite čimveč informacij, med njimi tudi naslov prebivališča, elektronsko pošto in datum rojstva. Vprašajte jih tudi po tistih področjih, ki jih bolj zanimajo in nato temu primerno prilagodite obvestila, ki jim jih boste pošiljali. Seveda poskrbite, da se bo stranka s prejemanjem obvestil strinjala!

Primerno je, da strankam ob rojstnem dnevu in večjih praznikih pošljete personalizirano čestitko in bon za popust ob naslednjem nakupu. V kolikor bodo čestitke lično narejene, obstaja velika verjetnost, da jih bo stranka shranila in se nato večkrat spomnila na vas in vaše podjetje. Raziskave so pokazale, da popust, ki ga prejmejo za rojstni dan, izkoristi kar 25 odstotkov ljudi!

3. Presežite pričakovanja vaših strank

Eden od načinov, kako preseči pričakovanja strank, je tudi ta, da stranki ob vsakem nakupu podarite brezplačno darilce. Tako boste zagotovo dosegli zvestobo strank, saj se bodo tudi v prihodnosti raje odločale za vas kot za konkurenčna podjetja!

Še posebej se morate potruditi za nove stranke, ki svoj prvi nakup opravijo v prazničnem obdobju. Prodajate čokolado? K naročilu vsake stranke lahko dodate brezplačen vzorec, s čimer boste dosegli dvoje – stranka se bo darila razveselila, zato se ji boste vtisnili v spomin, hkrati pa bo lahko nad vzorcem tako navdušena, da se bo naslednjič odločila tudi za nakup tega produkta.

Vir: Young Entrepreneur

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje