Spremenite predpraznične kupce v redne stranke

Avtor Maja Borštnik — 25.12.2012
Komentiraj!
December je mesec predprazničnih nakupov. Nekatera podjetja prav v tem času opravijo skoraj 40 odstotkov celoletne prodaje! Soočajo se torej z zahtevno nalogo - enkratne kupce morajo spremeniti v redne stranke, ki bodo njihove produkte kupovali čez celo leto. Kako naj to dosežejo?
Spremenite predpraznične kupce v redne stranke

Spremenite predpraznične kupce v redne stranke (Vir slike: sxc.hu)

V želji, da bi dosegli redno vračanje strank, jim morate ponuditi več kot konkurenca. Ni vse v prodaji - pomembna je predvsem interakcija s strankami. Kupca morate nekako prepričati, da vam bo postal zvest. Predstavljamo vam tri nasvete, kako vam to najlažje uspe.

1. Ustvarite odlično izkušnjo ob nakupu

Trgovine so v predprazničnem obdobju veliko bolj nasičene kot tekom leta. Pomembno je, da stranke dobijo vtis, da jim želite čimbolj olajšati nakup, zato zaposlite dodaten kader, ki bo skrbel za pomoč in svetovanje ob nakupu. Stranke morajo na blagajni čimprej opraviti nakup, saj se prav v tem obdobju ljudem najbolj mudi in se jim lahko dolgo čakanje na blagajni zameri celo do te mere, da se bodo vaše trgovine v prihodnosti izogibali. Poskrbite tudi za zaloge, saj ne želite razočarati potencialnih kupcev, sebi pa zmanjšati prihodek.

Na začetku prazničnega obdobja lahko ponudite dodatne popuste, da nekoliko zmanjšate gnečo na vrhuncu prazničnega obdobja, otroke pa zabavate z najemom maskote.

Resda stranke v prazničnem času iščejo točno določene produkte, a to še ne pomeni, da njihovega obiska ne morete izkoristiti tudi tako, da jih informirate o svojih ostalih produktih, ki so morda bolj aktualni tudi v drugih letnih časih.

2. Ohranite stik s strankami tudi tekom leta

Izkoristite obisk vsake stranke za to, da pridobite čimveč informacij, med njimi tudi naslov prebivališča, elektronsko pošto in datum rojstva. Vprašajte jih tudi po tistih področjih, ki jih bolj zanimajo in nato temu primerno prilagodite obvestila, ki jim jih boste pošiljali. Seveda poskrbite, da se bo stranka s prejemanjem obvestil strinjala!

Primerno je, da strankam ob rojstnem dnevu in večjih praznikih pošljete personalizirano čestitko in bon za popust ob naslednjem nakupu. V kolikor bodo čestitke lično narejene, obstaja velika verjetnost, da jih bo stranka shranila in se nato večkrat spomnila na vas in vaše podjetje. Raziskave so pokazale, da popust, ki ga prejmejo za rojstni dan, izkoristi kar 25 odstotkov ljudi!

3. Presežite pričakovanja vaših strank

Eden od načinov, kako preseči pričakovanja strank, je tudi ta, da stranki ob vsakem nakupu podarite brezplačno darilce. Tako boste zagotovo dosegli zvestobo strank, saj se bodo tudi v prihodnosti raje odločale za vas kot za konkurenčna podjetja!

Še posebej se morate potruditi za nove stranke, ki svoj prvi nakup opravijo v prazničnem obdobju. Prodajate čokolado? K naročilu vsake stranke lahko dodate brezplačen vzorec, s čimer boste dosegli dvoje - stranka se bo darila razveselila, zato se ji boste vtisnili v spomin, hkrati pa bo lahko nad vzorcem tako navdušena, da se bo naslednjič odločila tudi za nakup tega produkta.

Vir: Young Entrepreneur

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice