Spremljate poteze svoje konkurence?

Nenehno analiziranje konkurence je izrednega pomena za uspešno poslovanje. Da bi lahko poslovali bolje od ostalih podjetij, je namreč nujno, da poznate njihov način oglaševanja in promocije ter njihovo uporabo socialnih omrežij, aktivnost na spletu in podobno.
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko manjših podjetij, ki so še na začetku poslovanja, še nima dovolj sredstev in članov v ekipi, da bi lahko neprestano spremljala poteze konkurenčnih podjetij. Kljub temu pa obstaja kar nekaj možnosti, ki jih lahko mladi podjetniki izkoristite v ta namen.

Uporabljajte Google Alerts

Google Alerts je eno izmed številnih brezplačnih spletnih orodij, ki jih ponuja Google. Z njegovo pomočjo lahko spremljate tiste spletne informacije od izbranih podjetij, ki vas najbolj zanimajo: od novic, spletnih blogov, do videoposnetkov in podobnega. Da ne bi spregledali prav ničesar, pa si lahko uredite tudi redno obveščanje o novostih, ki so jih uvedla konkurenčna podjetja, in to kar po elektronski pošti.

S konkurenti se povežite preko družbenih omrežij

Da bi spremljali njihove naslednje korake, se lahko s konkurenčnimi podjetji povežete tudi preko družbenih omrežij, kot sta Facebook in Twitter. Na ta način lahko sledite ne le podjetjem, temveč tudi osebam, ki so odgovorne za projekte. Tako boste ves čas na tekočem o njihovih naslednjih korakih.

Naročite se na njihove e-novice

Oglejte si spletno stran vaših konkurentov in ugotovite, kje se lahko naročite na njihove e-novice. Nato vpišite svoj elektronski naslov in že boste prejemali vse njihove sveže novice v svoj elektronski poštni predal. Na ta način jih boste lahko povsem enostavno spremljali.

Kupujte izdelke/storitve svojih konkurentov

Da bi se vživeli v vlogo potrošnikov, lahko od časa do časa kupite tudi katerega izmed produktov/storitev konkurenčnih podjetij. Na ta način boste spoznali njihov način poslovanja in upravljanja s strankami, iz česar se lahko naučite marsičesa novega.

Udeležujte se prireditev, na katerih nastopajo konkurenti

Se bliža sejem ali kakšna podobna prireditev, na katerem se bodo predstavila tista podjetja, ki vam odžirajo pomembnejši del trga? Postavite se v vlogo potrošnika in obiščite njihove stojnice. Pridobite brezplačne vzorce in preostali material ter ga nato natančno preučite.

Spremljajte njihove spletne strani

Veliko informacij o konkurenčnih podjetjih lahko izveste tudi tako, da preprosto spremljate njihove spletne strani. Preglejte funkcionalnosti, ki jih ponuja spletna stran, preverite predstavljene produkte in cene, način oglaševanja in podobno. 

Vas zanima več o tej tematiki? Vabljeni na individualno podjetniško svetovanje.

Spremljanje konkurence je pomembno, toda bodite previdni, da se ne boste osredotočali zgolj na velika konkurenčna podjetja. Iz ozadja se vam lahko počasi, a vztrajno približuje novo, mlado podjetje, za katerega zaenkrat sicer menite, da vam ne more povzročiti večje škode. Priporočamo vam, da delček svojega časa kljub temu namenite tudi njim, saj si le tako lahko zagotovite prednost pred njimi, temu pa lahko prilagodite tudi svojo poslovno strategijo in bodoče poslovne odločitve.

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje