Spremljate poteze svoje konkurence?

Avtor — 27.02.2014
Nenehno analiziranje konkurence je izrednega pomena za uspešno poslovanje. Da bi lahko poslovali bolje od ostalih podjetij, je namreč nujno, da poznate njihov način oglaševanja in promocije ter njihovo uporabo socialnih omrežij, aktivnost na spletu in podobno.
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko manjših podjetij, ki so še na začetku poslovanja, še nima dovolj sredstev in članov v ekipi, da bi lahko neprestano spremljala poteze konkurenčnih podjetij. Kljub temu pa obstaja kar nekaj možnosti, ki jih lahko mladi podjetniki izkoristite v ta namen.

Uporabljajte Google Alerts

Google Alerts je eno izmed številnih brezplačnih spletnih orodij, ki jih ponuja Google. Z njegovo pomočjo lahko spremljate tiste spletne informacije od izbranih podjetij, ki vas najbolj zanimajo: od novic, spletnih blogov, do videoposnetkov in podobnega. Da ne bi spregledali prav ničesar, pa si lahko uredite tudi redno obveščanje o novostih, ki so jih uvedla konkurenčna podjetja, in to kar po elektronski pošti.

S konkurenti se povežite preko družbenih omrežij

Da bi spremljali njihove naslednje korake, se lahko s konkurenčnimi podjetji povežete tudi preko družbenih omrežij, kot sta Facebook in Twitter. Na ta način lahko sledite ne le podjetjem, temveč tudi osebam, ki so odgovorne za projekte. Tako boste ves čas na tekočem o njihovih naslednjih korakih.

Naročite se na njihove e-novice

Oglejte si spletno stran vaših konkurentov in ugotovite, kje se lahko naročite na njihove e-novice. Nato vpišite svoj elektronski naslov in že boste prejemali vse njihove sveže novice v svoj elektronski poštni predal. Na ta način jih boste lahko povsem enostavno spremljali.

Kupujte izdelke/storitve svojih konkurentov

Da bi se vživeli v vlogo potrošnikov, lahko od časa do časa kupite tudi katerega izmed produktov/storitev konkurenčnih podjetij. Na ta način boste spoznali njihov način poslovanja in upravljanja s strankami, iz česar se lahko naučite marsičesa novega.

Udeležujte se prireditev, na katerih nastopajo konkurenti

Se bliža sejem ali kakšna podobna prireditev, na katerem se bodo predstavila tista podjetja, ki vam odžirajo pomembnejši del trga? Postavite se v vlogo potrošnika in obiščite njihove stojnice. Pridobite brezplačne vzorce in preostali material ter ga nato natančno preučite.

Spremljajte njihove spletne strani

Veliko informacij o konkurenčnih podjetjih lahko izveste tudi tako, da preprosto spremljate njihove spletne strani. Preglejte funkcionalnosti, ki jih ponuja spletna stran, preverite predstavljene produkte in cene, način oglaševanja in podobno. 

Vas zanima več o tej tematiki? Vabljeni na individualno podjetniško svetovanje.

Spremljanje konkurence je pomembno, toda bodite previdni, da se ne boste osredotočali zgolj na velika konkurenčna podjetja. Iz ozadja se vam lahko počasi, a vztrajno približuje novo, mlado podjetje, za katerega zaenkrat sicer menite, da vam ne more povzročiti večje škode. Priporočamo vam, da delček svojega časa kljub temu namenite tudi njim, saj si le tako lahko zagotovite prednost pred njimi, temu pa lahko prilagodite tudi svojo poslovno strategijo in bodoče poslovne odločitve.

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje