Spremljate poteze svoje konkurence?

Nenehno analiziranje konkurence je izrednega pomena za uspešno poslovanje. Da bi lahko poslovali bolje od ostalih podjetij, je namreč nujno, da poznate njihov način oglaševanja in promocije ter njihovo uporabo socialnih omrežij, aktivnost na spletu in podobno.
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko manjših podjetij, ki so še na začetku poslovanja, še nima dovolj sredstev in članov v ekipi, da bi lahko neprestano spremljala poteze konkurenčnih podjetij. Kljub temu pa obstaja kar nekaj možnosti, ki jih lahko mladi podjetniki izkoristite v ta namen.

Uporabljajte Google Alerts

Google Alerts je eno izmed številnih brezplačnih spletnih orodij, ki jih ponuja Google. Z njegovo pomočjo lahko spremljate tiste spletne informacije od izbranih podjetij, ki vas najbolj zanimajo: od novic, spletnih blogov, do videoposnetkov in podobnega. Da ne bi spregledali prav ničesar, pa si lahko uredite tudi redno obveščanje o novostih, ki so jih uvedla konkurenčna podjetja, in to kar po elektronski pošti.

S konkurenti se povežite preko družbenih omrežij

Da bi spremljali njihove naslednje korake, se lahko s konkurenčnimi podjetji povežete tudi preko družbenih omrežij, kot sta Facebook in Twitter. Na ta način lahko sledite ne le podjetjem, temveč tudi osebam, ki so odgovorne za projekte. Tako boste ves čas na tekočem o njihovih naslednjih korakih.

Naročite se na njihove e-novice

Oglejte si spletno stran vaših konkurentov in ugotovite, kje se lahko naročite na njihove e-novice. Nato vpišite svoj elektronski naslov in že boste prejemali vse njihove sveže novice v svoj elektronski poštni predal. Na ta način jih boste lahko povsem enostavno spremljali.

Kupujte izdelke/storitve svojih konkurentov

Da bi se vživeli v vlogo potrošnikov, lahko od časa do časa kupite tudi katerega izmed produktov/storitev konkurenčnih podjetij. Na ta način boste spoznali njihov način poslovanja in upravljanja s strankami, iz česar se lahko naučite marsičesa novega.

Udeležujte se prireditev, na katerih nastopajo konkurenti

Se bliža sejem ali kakšna podobna prireditev, na katerem se bodo predstavila tista podjetja, ki vam odžirajo pomembnejši del trga? Postavite se v vlogo potrošnika in obiščite njihove stojnice. Pridobite brezplačne vzorce in preostali material ter ga nato natančno preučite.

Spremljajte njihove spletne strani

Veliko informacij o konkurenčnih podjetjih lahko izveste tudi tako, da preprosto spremljate njihove spletne strani. Preglejte funkcionalnosti, ki jih ponuja spletna stran, preverite predstavljene produkte in cene, način oglaševanja in podobno. 

Vas zanima več o tej tematiki? Vabljeni na individualno podjetniško svetovanje.

Spremljanje konkurence je pomembno, toda bodite previdni, da se ne boste osredotočali zgolj na velika konkurenčna podjetja. Iz ozadja se vam lahko počasi, a vztrajno približuje novo, mlado podjetje, za katerega zaenkrat sicer menite, da vam ne more povzročiti večje škode. Priporočamo vam, da delček svojega časa kljub temu namenite tudi njim, saj si le tako lahko zagotovite prednost pred njimi, temu pa lahko prilagodite tudi svojo poslovno strategijo in bodoče poslovne odločitve.

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje