Sqwiz izbran v prestižni pospeševalnik Wayra

Slovensko tehnološko podjetje Sqwiz je bilo izbrano v 8-mesečni program prestižnega londonskega pospeševalnika Wayra. Pospeševalnik Wayra je v zameno za manjši lastniški delež v Sqwiz vložil 80 tisoč evrov.
Sqwiz izbran v prestižni pospeševalnik Wayra

Sqwiz v pospeševalniku Wayra. (Vir slike: Sqwiz)

Tehnološko podjetje Sqwiz je bilo izbrano v 8-mesečni program londonskega pospeševalnika Wayra. Za uvrstitev v pospeševalnik je morala ekipa Sqwiz-a prepričati panel londonskih investitorjev, podjetnikov in novinarjev.

Pospeševalnik Wayra je v Sqwiz vložil 80 tisoč evrov, za kar je slednji pridobil manjši lastniški delež v podjetju.

Ekipa mladih podjetnikov je v Londonu prepričala s svojo spletno aplikacijo Sqwiz, ki omogoča manjšim podjetjem, da si v manj kot 1 minuti sami izdelajo spletno stran na osnovi svoje poslovne Facebook strani. 

Zgodba se že uspešno nadaljuje, sej so že v prvih dveh tednih od vstopa v pospeševalnik, predstavili angleško verzijo svoje spletne rešitve in pridobili prve stranke. V naslednjih mesecih se bodo posvetili trženju orodja v Veliki Britaniji, kjer deluje več kot 5 milijonov manjših podjetij. 

Pri piljenju strategije razvoja, jim bodo v pomoč številni mentorji, investitorji in strokovnjaki, ki tedensko predavajo na Wayri. Močna vpetost Wayre v londonski startup ekosistem omogoča tudi dostop do različnih pomembnih dogodkov in lažjega vzpostavljanja stikov z investitorji. 

Nedavno smo z Luko iz Sqwiz naredili intervju >>

Začeli so tudi že prve pogovore s predstavniki Telefonice, da bi Sqwiz vključili v svojo ponudbo za manjša podjetja. Sodelovanje s Telefonico bi za Sqwiz pomenil dostop do preko 300 milijonov Telefonicinih strank v Evropi in Južni Ameriki. 

Sqwiz in Wayra

Sqwiz je slovensko startup podjetje, locirano v Londonu, katerega cilj je poenostaviti ustvarjanje spletnih strani za manjša podjetja. Številna manjša podjetja začenjajo svojo spletno predstavitev na Facebooku, kjer ustvarijo vsebino in zgradijo svojo bazo oboževalcev. Sqwiz jim omogoča, da vso vsebino s Facebook strani pretvorijo v pravo spletno in mobilno stran, ki jo objavijo na lastni domeni. Uporabniki lahko poleg vsebine s Facebook strani, na spletno stran dodajo še druge gradnike, ki naredijo spletno stran bolj profesionalno in pripomorejo k boljši prodaji predstavljenih produktov in storitev. 

Wayra je podjetniški pospeševalnik, ki je nastal in deluje pod okriljem globalnega telekomunkacijskega giganta Telefonica. Dejstvo, da je v zaledju Wayre Telefonica, daje vsem izbranim podjetjem velike možnosti, da s Telefonico stkejo tesne poslovne povezave. Prve Wayra akademije so se odprle leta 2011 v Latinski Ameriki in Španiji. Trenutno deluje 14 akademij v 12 državah Latinske Amerike in v Evropi.

Slovenska različica spletne aplikacije Sqwiz je dosegljiva na www.sqwiz.si, angleška verzija pa na www.sqwiz.co.uk.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje