Starejši managerji morajo dati priložnost mlajšim

Maria se v Dnevnikovi kolumni sprašuje: »Kdo želi biti večen?« Njeno razmišljanje temelji predvsem na tem, kako stari ("večni") menedžerji zasedajo mesta mladim in da to danes zavira odprt pretok novih pomembnih družbenih virov energije, ki lahko naše države popeljejo v pravo smer.
Kako prepričati šefa, da reče "Da!"

Kako prepričati šefa, da reče “Da!” (Vir slike: sxc.hu)

Maria Anselmi se je rodila v Italiji in se pred več kot desetimi leti preselila v Slovenijo. Svojo slovensko poslovno kariero je začela leta 2002 pri Bisnode, ki je tudi partner Zavoda mladi podjetnik. Sprva je pri Bisnode delala kot generalna direktorica za Slovenijo, kasneje pa je prevzela tudi funkcijo direktorice za poslovno rast in razvoj trgov v regiji Centralna Evropa. Od leta 2011 je odgovorna oseba za izvedbo Bisnode Sales Effectiveness program za vseh 17 držav skupine Bisnode, od leta 2012 pa deluje kot direktorica za strategijo produktnega portfelja za regijo centralna Evropa.

V uvodu opisan problem Maria opiše s tremi razlogi: izobraževalni, kulturni in generacijski razlog.

V zvezi z izobraževalnimi razlogi Maria pravi, da se je stara generacija izoblikovala znotraj povojne ekonomske šole, ki vse pozitivne dejavnike človeškega življenja povezujejo z določenimi materialnimi kazalniki in jih merijo skladno z njihovo rastjo. Najbolj očiten in prepričljiv primer tega je nacionalna blaginja, merjena z BDP-kazalniki rasti, ki je postala mednarodna referenca za načrtovanje razvoja držav.

Kulturni razlogi predstavljajo po Mariinem mnenju predvsem glavno razliko med današnjim svetom in svetom prejšnjih generacij. Meni, da je danes svet široko globaliziran in da bolj kompleksni medsebojni odnosi posamezniku otežujejo razumeti in predvideti razvoj, ki bo vplival na njegovo življenje.

Kot primer kulturnega razloga Maria navede demonstracijo poguma bahavega Vladimirja Putina, ki je bila na svetovnem spletu zasmehovana. Prav takšen odnos so potem do njega imele tudi Pussy Riot, vendar brez razumevanja stare generacije, ki še ni razvila načina za prebavo jezika ironije.

Tretji razlog, generacijsko razliko, pa Maria opiše s primerom generacije Y. »Generacija Y je generacija “delitve”, generacija odprtih virov, socialno odgovorna generacija, za katero je splet še vedno odprto območje, kot si ga je zamislil tudi njegov izumitelj, in ne zaprt sistem. V moji deželi Italiji je brezposelnost mladih dosegla vrh pri več kot 50 odstotkih in sedanji politiki najpogosteje govorijo o ljudeh, rojenih v 80. letih, kot o izgubljeni generaciji: generaciji brez upanja na trajno zaposlitev in ustrezno pokojnino. Hkrati pa niso del nove ureditve, saj ta še ni bila ustvarjena. In to je nesprejemljivo. To je narobe.«

Maria je mnenja, da živimo v skrajno globokem in občutljivem generacijskem prepadu. »Menim, da nova generacija – ki torej ni izgubljena generacija – zasluži boljše obravnavanje. Prišel bo namreč trenutek, ko se bomo vsi mi highlanderji morali umakniti in bomo svoje ljudi morali na to tudi pripraviti. Tako kot dobri menedžerji dajejo zgled svoji organizaciji, ga moramo dajati tudi mi kot celotna generacija,« zapiše Maria.

Maria Anselmi svoje razmišljanje zaključi: »Mislim, da bi bilo torej dobro, tako v poslovanju kot tudi v politiki, nakazati pot in odgovornost prenesti na naslednje generacije.«

Vir: dnevnik.si

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje