Starejši podjetniki svetujejo

V kriznih časih pridejo prav izkušnje starejših podjetnikov, ki so preživeli že marsikatero recesijo.
Starejši podjetniki svetujejo

Včasih je dobro sprejeti nasvet bolj izkušenih.

Od leta 1929 se je v ZDA zvrstilo že sedem recesij. Podjetniki, ki vodijo podjetja že od druge svetovne vojne pravijo, da trenutno stanje sicer res ni dobro, vendar bodo močni preživeli. Svetujejo, da je v takem času potrebno ostati miren in ohraniti samozavest.

V 80-ih letih, ko so zaradi bančne krize nastale težave pri pridobivanju financiranja, se je teksaški milijonar Sam Wyly znašel tako, da je najel obvezniško posojilo po sicer zelo visoki 17-odstotni obrestni meri, a se mu je nazadnje izplačalo. Svetuje tudi stalno ocenjevanje primernosti svojega poslovnega modela. Sam je npr. ugotovil, da so franšizne restavracije dosti bolj donosne od drugih in v času krize prešel na izključno franšizni model.

Izkušeni podjetniki svetujejo veliko in ciljno usmerjeno zmanjšanje stroškov. V času krize je tako dobro pregledati svoj proračun in zmanjšati vse nepotrebne dejavnosti. Potrebna je tudi velika previdnost, saj se v občutljivih časih stvari hitro lahko obrnejo v negativno smer. Nazadnje pa je treba poskrbeti še za jasno komunikacijo med zaposlenimi, da se bodo v času krize zavedali, da je pomembno predvsem preživetje in bodo pripravljeni vložiti več dela za nižje plače.

Nekateri pravijo, da podobne krize kot je sedanja še niso videli in če jo bodo podjetniki želeli preživeti, bodo morali biti iznajdljivi. Kriza namreč lahko traja tudi nekaj let.

Vir: Forbes

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje