Starost ni ovira za podjetnika

Eden najbolj uspešnih britanskih podjetnikov jadra čez Atlantik, pleza po lasvegaških nebotičnikih, poskuša obpluti svet v balonu na vroči zrak - hkrati pa vodi 3 milijarde britanskih funtov vrednega giganta. Vse to mu uspeva, čeprav Richard Branson, 58, še zdaleč ni več mladostnik.
Starost ni ovira za podjetnika

Richard Branson je, kljub starosti, eden najuspešnejših britanskih podjetnikov.

Po mnenju znanega Britanca so njegova leta prednost v primerjavi z mlajšimi podjetniki, saj je bolj prebrisan od njih, česar se je naučil z leti, poleg tega pa ima tudi drugačen, bolj zrel pogled na svet. To dejstvo dokazujejo tudi drugi britanski podjetniki, ki so starejši od 50 let, a vseeno med najuspešnješimi: Bernie Eccelstone (77 let), Sir Alan Sugar (61 let), Duncan Bannatyne (59 let) in Sir Philip Green (56 let).

Kljub temu je še vedno široko razširjena ideja, da je podjetniški duh domena mladih. Nasprotno je dokazala tudi organizacija Prince’s Trust, ki skrbi za pomoč mladim pri vstopu na trg dela. Naredili so raziskavo, v kateri so ugotovili, da le 28% podjetij, ki jih ustanovijo mladi, preživi prvih 5 let svojega obstoja. Za podjetja, ki jih ustanovijo starejši poslovneži, je ta delež kar 70%. Peter Mandelson, poslovni sekretar britanske vlade za področje podjetništva, podjetij in reform, je zato pozval britansko vlado k ustanavljanju sklada za spodbujanje starejših k vstopu v poslovni svet.

“Podjetniški duh ne pozna starostnih meja,” pravi Lord Mandelson. “Zaradi trenutne slabe gospodarske klime je še bolj pomembno, da imajo starejši samozavest in voljo, da ustanovijo svoje lastno podjetje in tako uresničijo svoje ideje.”

Vir: Business Opportunities Weblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje