Start-up: zakaj je hitrost bolj pomembna od popolnosti

Avtor Saba Resnik — 25.08.2011
Komentiraj!
Eno izmed najpogostejših vprašanj mladih podjetnikov je: “Kako vem, kdaj je pravi čas, da lansiram produkt?” Odgovor bi moral v večini primerov biti: “Zdaj!” V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj nasvetov za čim hitrejši vstop na trg.
Start-up: zakaj je hitrost bolj pomembna od popolnosti

Start-up: zakaj je hitrost bolj pomembna od popolnosti (slika: sxc.hu).

Veliko podjetnikov je mnenja, da morajo izpopolniti produkt, preden ga predstavijo javnosti. Vendar to ne drži! Ključno je, da izdelate delujoč produkt, poskrbite, da ga v roke dobi nekaj strank in ga šele nato izpopolnjujete. Na tak način boste lahko produkt izpopolnjevali po željah svojih strank (in ne po lastnih željah, ki so lahko precej drugačne).

Kaj si bodo mislile stranke?

Se bojite, da vam bodo stranke zamerile? To se lahko zgodi, vendar v kolikor stranke vidijo, da se trudite izboljšati produkt in upoštevate njihove želje, vam bodo odpustili za spodrsljaj.

Primer iz prakse

Še ena izmed zmot, ki preprečujejo podjetnikom vstop na trg, je ta, da si podjetniki želijo na trg poslati nov, inovativen ali popolnoma drugačen produkt. Ne boste verjeli, vendar veliko uspešnih podjetij je sprva trgu predstavilo zelo preprost, zgolj malo drugačen proizvod od vseh ostalih takrat na trgu.

Niste prepričani, o čem govorimo? Poglejte si primer Googla. Okoli leta 1997 so lansirali spletni iskalnik in takrat so se mnogi spraševali: „Zakaj sploh potrebujemo še eno orodje, če pa že imamo Yahoo in AltaVisto?” Google je hitro vstopil na trg in nato sproti dopolnjeval svoj produkt. Nadaljevanje zgodbe že poznate.

Konkurenca

Predstavljajte si da, v kolikor razmišljate, ali je vaš produkt pripravljen ali ne - vaš neposredni konkurent že steguje svoje roke na vaš delež trga.

Trije nasveti za hitrejši vstop na trg:

  • Ne dopustite si razmišljati in razpravljati ter izpopolnjevati v nedogled.
  • Predstavljajte si prihodnost in se sprijaznite s tem, da bo vaš produkt čez 1 leto že popolnoma drugačen.
  • Bodite sami sebi konkurenca - neprestano izboljšujte produkt. Potrudite se, da bo vsaka nova verzija produkta popolnoma zasenčila prejšnjo.

vir: startupnation.com.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice