StartItUp! festival v Novem mestu

StartUP Novo mesto bo septembra organiziral StartItUP festival, dogodek na katerem bodo svoje zgodbe predstavili uspešni mladi podjetniki. Teden kasneje pa bo StartUP Novo mesto začel s programom KickUP, v katerem bodo mladi iz Dolenjske razvijali svoje podjetniške zgodbe - startupe.
StartItUp! festival v Novem mestu

StartItUp! festival v Novem mestu

StartItUP festival je enodnevni dogodek, ki bo potekal 7. septembra v LokalPatriotu. Na festivalu bodo mladi, uspešni podjetniki predstavili svoje podjetniške poti – s kakšnimi težavami so se spopadali, kaj so se ob tem naučili in kako jim je startup izkušnja spremenila življenje.

Na StartItUP festivalu bodo svoje zgodbe delili:

  • Novomeščan Staš Stankovič iz LUMU, startupa, ki je nedavno s svojim svetlomerom za mobilnike pozitivno presenetil fotografske navdušence in na Kickstarterju zbral skoraj 250.000 dolarjev zagonskega kapitala. 
  • Dejan Romih iz MountVacation, enega najuspešnejših slovenskih startupov, ki ponuja počitnice v gorah. 
  • Meta Kocjan iz MaleMačke, mlada novomeška someljejka, ki je s svojo ponudbo vin prva destinacija tujih turistov na novomeškem glavnem trgu. 
  • Milena Jakovljevič iz Mediodroma, spletne agencije, ki novomeškim podjetjem približuje družabna omrežja. 
  • Matej Golob iz TEDx, dolgoletni voditelj slovenskih dogodkov TED – Technology, Entertainment, Design, ki so posvečeni širjenju idej in so se na globalni ravni začeli pred 25 leti v Kaliforniji. 
  • Novomeščan Matjaž Mrgole iz Confidly, startupa ki je zmagal v programu TS Startup, ki ga organizira Telekom Slovenije in za nagrado prejel 20.000 EUR zagonskega kapitala. Confidly je družabno omrežje, kjer uporabniki anonimno delijo svoje skrbi in pomagajo drug drugemu.

Več o dogodku na: www.start-up.si

Festival pa je tudi uvod v podjetniški program KickUP, ki se bo v StartUP Novo mesto začel en teden kasneje, t.j. 16. septembra in bo trajal vse do sredine decembra. V ta program se lahko prijavi vsak, ki želi ustvariti svoje podjetjestartup, pa ne ve kako začeti. StartUP Novo mesto nudi mentorsko pomoč, izobraževalne delavnice ter prostor za delo. Ob koncu programa bo najboljši startup za nagrado prejel pot v Amsterdam, kjer bo lahko v RockSTart pospeševalniku nadaljeval razvoj svojega startupa in razširil dejavnost na tuje trge.

Udeležba na KickUP-u je brezplačna, prijave pa se zbirajo na spletni strani www.start-up.si do 15. septembra.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje