Startup, ki prodaja britvice, prodan za milijardo dolarjev!

Da gredo moške britvice kot za med, se je prepričala ekipa startupa Dollar Shave Club. Idejo o pošiljanju naročniških paketov z moškimi britvicami je začela razvijat marca leta 2012. Danes se veseli nakupa s strani podjetja Unilever, ki je za startup odštel kar milijardo dolarjev.
Startup, ki prodaja britvice, prodan za milijardo dolarjev!

Podjetje Unilever je za startup Dollar Shave Club odštel milijardo dolarjev. Na sliki utrinek iz viralnega videa startupa, ki jim je do danes prinesel več kot 22 milijonov ogledov (Vir slike: YouTube).

Dollar Shave Club, ki ima danes več kot 3,2 milijona naročnikov in za letos pričakuje približno 200 milijonov dolarjev prihodkov, se je na trgu pojavil pred štirimi leti. Na svojo prisotnost je opozoril z viralnim videom na YouTubu. Ta ima danes že skoraj 23 milijonov ogledov!

Startup je že leta 2014 ustvaril 65 milijonov dolarjev prihodkov, trikrat več kot leto prej. Trg britvic in vsega, kar je povezano z britjem, je sicer izredno nasičen s produkti. Eden od največjih konkurentov Dollar Shave Cluba je podjetje Harry´s, ki je do zdaj prejelo več kot 100 milijonov dolarjev investicij.

»Želimo služiti vašim obrazom, zadnjicam in vsemu, kar je vmes.«

Kaj pravzaprav počne startup Dollar Shave Club? Za en dolar mesečno svojim naročnikom pošljejo kakovostne britvice. Pozneje je startup svojemu naboru med drugim dodal še šampone za telo, mazila za ustnice in vlažilne robčke za nego. Kot je Michael Dublin, ustanovitelj startupa, nekoč rekel novinarju Venture Beata: »Želimo služiti vašim obrazom, zadnjicam in vsemu, kar je vmes.«

V štirih letih so navdušili številne investitorje, med njimi najdemo tudi Comcast Ventures, Cowboy Ventures, Airbnb, Andreessen Horowitz, Battery Ventures in Shasta Ventures, skupaj s pomočjo tveganega kapitala več kot 163 milijonov dolarjev.

Startup navdušen nad svojim kupcem

Unilever, ki je kot omenjeno za Dollar Shave Club odštel milijardo dolarjev, je podjetje, ki stoji za uspešnimi znamkami, kot sta Axe Body Spray in milo Dove. Dubin navdušenja nad nakupom s strani tako velikega podjetja, ne skriva. Obe strani pa zato skrivata podrobnejše informacije o nakupu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje