Startup, ki prodaja britvice, prodan za milijardo dolarjev!
Podjetje Unilever je za startup Dollar Shave Club odštel milijardo dolarjev. Na sliki utrinek iz viralnega videa startupa, ki jim je do danes prinesel več kot 22 milijonov ogledov (Vir slike: YouTube).
Dollar Shave Club, ki ima danes več kot 3,2 milijona naročnikov in za letos pričakuje približno 200 milijonov dolarjev prihodkov, se je na trgu pojavil pred štirimi leti. Na svojo prisotnost je opozoril z viralnim videom na YouTubu. Ta ima danes že skoraj 23 milijonov ogledov!
Startup je že leta 2014 ustvaril 65 milijonov dolarjev prihodkov, trikrat več kot leto prej. Trg britvic in vsega, kar je povezano z britjem, je sicer izredno nasičen s produkti. Eden od največjih konkurentov Dollar Shave Cluba je podjetje Harry´s, ki je do zdaj prejelo več kot 100 milijonov dolarjev investicij.
»Želimo služiti vašim obrazom, zadnjicam in vsemu, kar je vmes.«
Kaj pravzaprav počne startup Dollar Shave Club? Za en dolar mesečno svojim naročnikom pošljejo kakovostne britvice. Pozneje je startup svojemu naboru med drugim dodal še šampone za telo, mazila za ustnice in vlažilne robčke za nego. Kot je Michael Dublin, ustanovitelj startupa, nekoč rekel novinarju Venture Beata: »Želimo služiti vašim obrazom, zadnjicam in vsemu, kar je vmes.«
V štirih letih so navdušili številne investitorje, med njimi najdemo tudi Comcast Ventures, Cowboy Ventures, Airbnb, Andreessen Horowitz, Battery Ventures in Shasta Ventures, skupaj s pomočjo tveganega kapitala več kot 163 milijonov dolarjev.
Startup navdušen nad svojim kupcem
Unilever, ki je kot omenjeno za Dollar Shave Club odštel milijardo dolarjev, je podjetje, ki stoji za uspešnimi znamkami, kot sta Axe Body Spray in milo Dove. Dubin navdušenja nad nakupom s strani tako velikega podjetja, ne skriva. Obe strani pa zato skrivata podrobnejše informacije o nakupu.