Statistika pravi: uspešno Kickstarter kampanjo se pripravlja vsaj 6 mesecev

Od leta 2009 dalje, ko je zaživel Kickstarter, so podjetniki in podjetja iz vsega sveta s pomočjo te crowdfunding platforme uspeli zbrati že preko 1,6 milijarde dolarjev. A ni uspelo vsem: kar 60 odstotkov projektov je bilo neuspešnih.
Statistika pravi: uspešno Kickstarter kampanjo se pripravlja vsaj 6 mesecev

(Vir slike: collegemagazine.com)

V iskanju tistega, kar botruje uspešnosti oziroma neuspešnosti projektov na platformah monžičnega financiranja, so bile izdelane že mnoge raziskave. Tudi pri spletni strani SurePayroll so v ta namen opravili temeljito statistično raziskavo in prišli do spoznanja, da imajo najboljše crowdfunding kampanje kar precej skupnega. Vsakomur, ki pripravlja kampanjo množičnega financiranja, zato svetujejo sledenje naslednjim smernicam:

  • dobre spletne kampanje množičnega financiranja nastajajo počasi: ponavadi je za pripravo uspešne kampanje potrebnih 6 mesecev dela ali celo več;
  • bistvo produkta ali storitve je treba predstaviti v nekaj besedah: razlaga produkta ali storitve naj ne presega enega ali dveh stavkov;
  • predstavitveni videoposnetki naj ne bodo daljši od treh minut;
  • spletna kampanja zbiranja sredstev naj ne bo predolga: 30 dni ali manj bo dovolj;
  • končni znesek, ki ga želite zbrati z množičnim financiranjem, naj bo tako nizek, kot je to le mogoče;
  • spoznavanje konkurence je nujno: na Kickstarterju zagotovo obstajajo projekti, ki so vsaj nekoliko podobni vašemu, kar lahko izkoristite v svoj prid;
  • dobra baza potencialnih strank je nujna: že pred samo predstavitvijo projekta na Kickstarterju je treba pričeti graditi bazo kontaktov, ki vam lahko pomagajo razširiti besedo o vašem projektu in vas tudi finančno podpreti.

Poglejmo si še nekaj statistike crowdfunding platforme Kickstarter.

Uspešni projekti na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Statistika kaže, da je izmed vseh projektov, ki zbirajo sredstva na Kickstarterju, uspešnih le 40 odstotkov. Večina izmed njih jih zbere manj kot 10 tisoč dolarjev, nekaj pa je tudi takšnih, ki dosežejo celo milijonske zneske. Za primer, končalo se je zbiranje sredstev za pametno uro Pebble Time, ki je z zbranimi več kot 20,3 milijoni dolarjev že prevzela mesto najbolj financiranega projekta na katerikoli crowdfunding platformi. 

Zbrana sredstva na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Število projektov, ki se pojavljajo na Kickstarterju, se vsako leto močno poveča. Če je bilo še leta 2010 prijavljenih zgolj 11 tisoč projektov, je bilo že leta 2012 takšnih kar 33 tisoč. Temu primerno narašča tudi znesek zbranih sredstev: leta 2010 so projekti uspeli zbrati okoli 27 milijonov dolarjev, leta 2012 pa že 366 milijonov dolarjev. 

Od leta 2009 pa do danes je na omenjeni platformi za množično financiranje skupno štartalo že več kot 218 tisoč projektov. Zbrali so 1,36 milijarde dolarjev. 

Področja, ki so najbolj uspešna na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Kickstarter mladim podjetnikom in ostalim tehnološkim navdušencem omogoča predstavitev poslovnih idej v 13 različnih kategorijah. Največ sredstev so zbrali projekti s področij “film in video”. Sledi mu “glasba”, “založništvo”, “umetnost” in “igričarstvo”, najmanj denarja pa so zbrali projekti iz področij “dizajna”, “fotografije”, “mode”, “prehrane”, “gledališče”, “tehnologije”, “komedije” in “plesa”. 

Vir: SurePayroll in Kickstarter

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje