Statistika pravi: uspešno Kickstarter kampanjo se pripravlja vsaj 6 mesecev

Avtor Maja Borštnik — 30.03.2015
Komentiraj!
Od leta 2009 dalje, ko je zaživel Kickstarter, so podjetniki in podjetja iz vsega sveta s pomočjo te crowdfunding platforme uspeli zbrati že preko 1,6 milijarde dolarjev. A ni uspelo vsem: kar 60 odstotkov projektov je bilo neuspešnih.
Statistika pravi: uspešno Kickstarter kampanjo se pripravlja vsaj 6 mesecev

(Vir slike: collegemagazine.com)

V iskanju tistega, kar botruje uspešnosti oziroma neuspešnosti projektov na platformah monžičnega financiranja, so bile izdelane že mnoge raziskave. Tudi pri spletni strani SurePayroll so v ta namen opravili temeljito statistično raziskavo in prišli do spoznanja, da imajo najboljše crowdfunding kampanje kar precej skupnega. Vsakomur, ki pripravlja kampanjo množičnega financiranja, zato svetujejo sledenje naslednjim smernicam:

  • dobre spletne kampanje množičnega financiranja nastajajo počasi: ponavadi je za pripravo uspešne kampanje potrebnih 6 mesecev dela ali celo več;
  • bistvo produkta ali storitve je treba predstaviti v nekaj besedah: razlaga produkta ali storitve naj ne presega enega ali dveh stavkov;
  • predstavitveni videoposnetki naj ne bodo daljši od treh minut;
  • spletna kampanja zbiranja sredstev naj ne bo predolga: 30 dni ali manj bo dovolj;
  • končni znesek, ki ga želite zbrati z množičnim financiranjem, naj bo tako nizek, kot je to le mogoče;
  • spoznavanje konkurence je nujno: na Kickstarterju zagotovo obstajajo projekti, ki so vsaj nekoliko podobni vašemu, kar lahko izkoristite v svoj prid;
  • dobra baza potencialnih strank je nujna: že pred samo predstavitvijo projekta na Kickstarterju je treba pričeti graditi bazo kontaktov, ki vam lahko pomagajo razširiti besedo o vašem projektu in vas tudi finančno podpreti.

Poglejmo si še nekaj statistike crowdfunding platforme Kickstarter.

Uspešni projekti na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Statistika kaže, da je izmed vseh projektov, ki zbirajo sredstva na Kickstarterju, uspešnih le 40 odstotkov. Večina izmed njih jih zbere manj kot 10 tisoč dolarjev, nekaj pa je tudi takšnih, ki dosežejo celo milijonske zneske. Za primer, končalo se je zbiranje sredstev za pametno uro Pebble Time, ki je z zbranimi več kot 20,3 milijoni dolarjev že prevzela mesto najbolj financiranega projekta na katerikoli crowdfunding platformi. 

Zbrana sredstva na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Število projektov, ki se pojavljajo na Kickstarterju, se vsako leto močno poveča. Če je bilo še leta 2010 prijavljenih zgolj 11 tisoč projektov, je bilo že leta 2012 takšnih kar 33 tisoč. Temu primerno narašča tudi znesek zbranih sredstev: leta 2010 so projekti uspeli zbrati okoli 27 milijonov dolarjev, leta 2012 pa že 366 milijonov dolarjev. 

Od leta 2009 pa do danes je na omenjeni platformi za množično financiranje skupno štartalo že več kot 218 tisoč projektov. Zbrali so 1,36 milijarde dolarjev. 

Področja, ki so najbolj uspešna na Kickstarterju

(Vir slike: blog.surepayroll.com)

Kickstarter mladim podjetnikom in ostalim tehnološkim navdušencem omogoča predstavitev poslovnih idej v 13 različnih kategorijah. Največ sredstev so zbrali projekti s področij "film in video". Sledi mu "glasba", "založništvo", "umetnost" in "igričarstvo", najmanj denarja pa so zbrali projekti iz področij "dizajna", "fotografije", "mode", "prehrane", "gledališče", "tehnologije", "komedije" in "plesa". 

Vir: SurePayroll in Kickstarter

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice