Ste dovolj produktivni?

V povprečju človek na delovnem mestu preživi 45 ur tedensko - od tega naj bi bilo od 16 do 17 ur dela povsem neproduktivnih, je pokazala raziskava, izvedena na več kot 38 tisoč anketirancih iz 200 držav sveta.
Ste dovolj produktivni?

Ste dovolj produktivni? (Vir slike: Freeimages.com)

Vsakdo izmed nas bi lahko opravil veliko več dela, kot ga opravi v povprečju, toda po drugi strani si nihče ne želi postati deloholik. Zato je potrebno poiskati pravo ravnotežje med delom in prostim časom. Toda kako lahko to storimo?

Tim Ferriss, avtor knjižne uspešnice “4-urni delovni teden”, je podal 6 nasvetov, kako ukrepati za izboljšanje produktivnosti.

Vzpostavite rutino

Povprečen človek si želi delovni dan začeti v miru in se najprej lotiti najpomembnejših opravil, da bi kasneje svoj čas lahko porabil za prosti čas in družino. Toda načrte vam pogosto lahko preprečijo nepričakovana opravila, ki jih morate razrešiti v najkrajšem možnem času. To skoraj neizogibno vodi v anksioznost in stres, kar pa lahko po Ferrissovem mnenju zmanjšate z uvedbo rutine v prvih jutranjih urah. Tako boste bolj produktivni in predvsem uspešni.

Izogibajte se preverjanju elektronske pošte v jutranjih urah

Mnogi svojo elektronsko pošto preverijo že navsezgodaj zjutraj. S tem pa napravijo veliko napako, saj nadaljnje ure v dnevu nato nezavedno načrtujejo v skladu z opravili, dobljenimi po elektronski pošti, in ne s prioritetnimi opravili, ki bi jih morali zares dokončati.

Vprašajte se: Ali moram to opravilo zares opraviti?

Dejstvo je, da povprečen človek v današnjem času opravi preveč dela. Tudi takšnega, ki ga pravzaprav sploh ne bi bilo treba opraviti! Ferriss meni, da je eden največjih problemov sodobnega človeka ta, da se fokusira zgolj na to, kako bi delo opravil čim hitreje, namesto da bi raje razmislil, ali gre sploh za pomembno nalogo.

Odstranite moteče dejavnike in si tako zagotovite fokus

Veliko ljudi ima dandanes težave s fokusiranjem na zgolj eno opravilo naenkrat. Po mnenju Ferrissa je rešitev zgolj ena: da iz prostora odstranite vse moteče dejavnike, kot na primer mobilni telefon ali glasovna obvestila o novi elektronski pošti, in nato zaprete vrata svoje pisarne.

Poiščite sistem dela, ki bo prinesel rezultate

Preberite kolumno: “Če želiš imeti jasen fokus, moraš reševati jasen problem.”

Bolj kot da bi se zanašali na samodisciplino, je pomembno, da poiščete sistem dela, ki vam bo vzel najmanj časa za največ rezultatov. Nekatera opravila so namreč ponavljajoča in najhitreje z njimi opravite, če postanejo čim bolj avtomatizirana.

 Že danes si določite cilje za jutrišnji dan

Ferriss svetuje, da ob koncu vsakega delovnega dne ugotovite, kaj vas čaka jutri. Napravite seznam, saj je veliko lažje slediti vnaprej pripravljenemu načrtu, hkrati pa to pripomore tudi k zmanjšanju anksioznosti in stresa.

Vir: Business Insider

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje