Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Avtor Maja Borštnik — 02.02.2012
Komentiraj!
Ustanovitev podjetja v času gospodarske krize je lahko zastrašujoča stvar, a prav nenadni preobrati v ekonomiji prinašajo nove in nove poslovne priložnosti. Mnoga podjetja, ki niso imela dobro zastavljene strategije poslovanja, so propadla. In tu se odpira nov prostor.
Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Ste iz pravega testa za podjetništvo? (slika: sxc.hu)

Za uspešno vodenje podjetja potrebujete določene spretnosti. Če jih nimate, si še vedno lahko poiščete poslovnega partnerja, ki bo pokrival področja, na katerem ste vi šibkejši in s sodelovanjem vodite zelo uspešno podjetje. In katere so spretnosti, ki jih mora imeti uspešen podjetnik?

Ključnega pomena je, da znate ravnati z denarjem. To pomeni, da morate znati načrtovati prihodke in odhodke, poznati področje najemanja kredita in hkrati ohranjati dobro poslovno razmerje s svojo banko in računovodjem. Podjetniki morajo vedeti, da nikoli ne smejo sprejeti prve ponudbe, ki jo dobijo. Barantanje za ceno z večimi ponudniki naenkrat vam lahko prinese velik prihranek, zato je zelo koristno, da se izpilite na tem področju.

Delati morate tudi na izboljšanju sposobnosti na področju prodaje in marketinga. Pravilen marketinški pristop vam bo pomagal razširiti poslovanje, analizirati trg in poiskati področja, na katerih bi bili lahko uspešni. Trgovska žilica pa vam bo pomagala razširiti prodajo, poiskati potencialne stranke in jih kasneje tudi spremeniti v kupce.

Pomembno je tudi, da znate ravnati z ljudmi. Vsak človek, ki ga srečate, vam lahko pomaga razširiti posel zgolj s širjenjem dobre besede. Nikoli ne veste, na koga boste naleteli in kako vam bo ta oseba lahko pomagala. Iščite ljudi, ki so na področju podjetništva bolj izkušeni kot vi in sprejmite njihove nasvete. Zavedajte se, da kljub temu, da ste ustanovitelj podjetja, o svojem področju ne morete vedeti vsega in, da se vedno lahko naučite nekaj novega. Bodite odprti za nasvete in nova mnenja. Pomembno je tudi to, da s svojimi zaposlenimi ravnate spoštljivo in jih poskušate motivirati, saj podjetje brez dobrega osebja ne more funkcionirati.

Upoštevajte tudi mnenje strank in mnenja ljudi, ki o vašem podjetju pišejo na spletnih blogih ali socialnih omrežjih, kot so Facebook, Twitter in podobno. Morda celo dobite novo idejo in popolnoma na novo zastavite svoje poslovanje.

Vir: New Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice