Ste postavili prenizko ceno?

Avtor Maruša Žibert — 17.06.2014
Komentiraj!
S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com.
Ste postavili prenizko ceno?

Uroš Čimžar bo predaval na MP dogodku leta: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! (Vir slike: Domovanje.com)

Čimžar bo eden od mnogih predavateljev, ki jim boste lahko prisluhnili na MP dogodku leta: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!. Na tem tradicionalnem dogodku, ki ga bo Zavod mladi podjetnik priredil že peto leto zapored, bo predaval na temo Kakšna cena omogoči podjetniški uspeh? Čimžar pravi, da si novo pečeni podjetnik s prenizko postavljeno ceno lahko tudi zapre možnosti za razvoj podjetja. Pravzaprav pa je vse odvisno od tega, kaj podjetnik sploh šteje za svoj uspeh.

Nerealna pričakovanja nekaterih, kakšno financiranje si zaslužijo

Sicer pa meni, da je ustvariti neko novo veliko podjetje, ki bo delovalo le v Sloveniji, praktično malo verjetno: "Večini podjetij, ki bodo dobro delala na svojem področju, bo zelo hitro zmanjkalo trga, potrebno bo razmišljati o internacionalizaciji." V Sloveniji trenutno res ne vlada najboljša situacija, tako v bančnem sistemu kot glede možnosti pridobitve lastniškega kapitala. "Resnici na ljubo, podjetniki imajo pa kdaj tudi nerealna pričakovanja, kakšno financiranje si ´zaslužijo´," poudarja.

Ker podjetja nastopajo v različnih panogah, imajo različne potrebe po kapitalu v različnih fazah rasti: "Vsekakor pa se vsako podjetje, ki je dobro vodeno in ima razvojni potencial prej ali slej znajde v situaciji, ko za izpolnitev načrtov potrebuje financiranje."

Zakaj ne uspemo konkurirati podjetjem v tujini?

Eden od problemov, ki se pojavljajo v Sloveniji, je tudi cena delavca. Čimžar poudarja, da gre za realen problem, ki se pojavlja še zlasti na področju visoke tehnologije, "kjer so davčne obremenitve pri višjih plačah dokaj visoke". A to ni edina težava. Velikokrat se namreč izkaže, "da podjetja v Sloveniji še ne ustvarjamo dovolj dodane vrednosti, da bi lahko konkurirala podjetjem v tujini. Eden od razlogov za prenizko dodano vrednost pa so seveda lahko tudi neustrezno postavljene cene".

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!