Ste preverili svojega partnerja?

Pred sklepanjem večjih poslov je pametno preveriti, s kom se podajate v posel. Preverjanje lahko poteka tudi prek bonitetnih hiš, kar velja za utečeno prakso na trgu. Te razpolagajo s širokim naborom podatkov, ki uporabniku dajejo enostaven in pregleden način vpogled v poslovanje.
Ste preverili svojega partnerja?

Mirela Kurt, Bisnode (Vir slike: Bisnode)

Ker poslovanje s tujino slovenskim podjetjem že dolgo ni tuje, od tam pa prav tako kot iz Slovenije prihajajo novice o neplačnikih, ni odveč preverba tudi tujih podjetij. Do bonitetnih informacij za tujino lahko dostopamo na dva načina: poiščemo uveljavljeno mednarodno korporacijo – ena takšnih je na primer Bisnode AB iz Švedske, ki je prisotna v 20 evropskih državah – ali pa se obrnete na domačega ponudnika, kar predstavlja precej bolj enostavno možnost. Slovenska Bisnode na enotni platformi ponuja bonitete za 16 milijonov podjetij iz 14 držav: Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Črne Gore, Kosova, Albanije, Nemčije, Avstrije, Italije, Švice, Poljske in Slovenije.

Trend gre v smeri monitoringa

“Najbolj razširjena oblika preverjanja tujih partnerjev poteka prek bonitetnih poročil,” pravi Mirela Kurt iz Bisnode, ki pa razkriva, da se zadnjih nekaj let trend obrača k on-line bonitetnim bazam. Opozarja, da naročeno poročilo prikazuje le trenutno stanje podjetja, zato se lahko zaradi dinamike poslovanja hitro spremeni. Poročilo lahko tako že naslednji dan ne odraža več pravega stanja podjetja, zato nekatera podjetja, med njimi tudi Bisnode, ponujajo on-line rešitev, ki omogočajo monitoring, torej vsakodnevno spremljanje poslovnih partnerjev.

In cene?

Koliko boste morali seči v žep je odvisno od tega, ali kupujete bonitetno poročilo ali letno naročnino za on-line bazo. Za letni dostop boste odšteli najmanj 280 evrov (v cene ni vštet DDV), cena pa je odvisna od vrste in obsega naročila. “Cena posameznega bonitetnega poročila se za naročnike giblje od 20 evrov,” pravi Kurtova.

Podjetja iz nekdanje skupne države najbolj zanimiva

Opaža, da se je v zadnjih letih precej povečalo povpraševanje po informacijah za tuja podjetja, predvsem iz južnih trgov. Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Makedonija in Črna Gora so države, v katerih so podjetja, ki predstavljajo največje zanimanje za preverjanje.

Zakaj in kdaj monitoring?

V Bisnode svetujejo, naj uporabniki dnevno preverjajo pomembne kritične poslovne dogodke vseh svojih poslovnih partnerjev. “Kritični poslovni dogodki so tisti, katerih nastanek lahko ogrozi poplačilo terjatev,” med te pa spadajo informacije o blokadi, nastop insolvenčnega dogodka, plačilne navade, tožbe na sodiščih, kdo vodi podjetje in katere so lastniške povezave. Takšnih dogodkov je na dnevni ravni veliko, če pa k temu dodamo še velikost portfelja uporabnika in pomanjkanje usposobljenega kadra za nadzor tveganja v podjetjih, pravi Kurtova, pa naj uporabniki tovrstno delo racionalizirajo s storitvijo monitoringa. Ta namreč omogoča tudi napoved likvidnosti partnerja eno leto vnaprej.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje