Ste preverili svojega partnerja?

Pred sklepanjem večjih poslov je pametno preveriti, s kom se podajate v posel. Preverjanje lahko poteka tudi prek bonitetnih hiš, kar velja za utečeno prakso na trgu. Te razpolagajo s širokim naborom podatkov, ki uporabniku dajejo enostaven in pregleden način vpogled v poslovanje.
Ste preverili svojega partnerja?

Mirela Kurt, Bisnode (Vir slike: Bisnode)

Ker poslovanje s tujino slovenskim podjetjem že dolgo ni tuje, od tam pa prav tako kot iz Slovenije prihajajo novice o neplačnikih, ni odveč preverba tudi tujih podjetij. Do bonitetnih informacij za tujino lahko dostopamo na dva načina: poiščemo uveljavljeno mednarodno korporacijo – ena takšnih je na primer Bisnode AB iz Švedske, ki je prisotna v 20 evropskih državah – ali pa se obrnete na domačega ponudnika, kar predstavlja precej bolj enostavno možnost. Slovenska Bisnode na enotni platformi ponuja bonitete za 16 milijonov podjetij iz 14 držav: Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Črne Gore, Kosova, Albanije, Nemčije, Avstrije, Italije, Švice, Poljske in Slovenije.

Trend gre v smeri monitoringa

“Najbolj razširjena oblika preverjanja tujih partnerjev poteka prek bonitetnih poročil,” pravi Mirela Kurt iz Bisnode, ki pa razkriva, da se zadnjih nekaj let trend obrača k on-line bonitetnim bazam. Opozarja, da naročeno poročilo prikazuje le trenutno stanje podjetja, zato se lahko zaradi dinamike poslovanja hitro spremeni. Poročilo lahko tako že naslednji dan ne odraža več pravega stanja podjetja, zato nekatera podjetja, med njimi tudi Bisnode, ponujajo on-line rešitev, ki omogočajo monitoring, torej vsakodnevno spremljanje poslovnih partnerjev.

In cene?

Koliko boste morali seči v žep je odvisno od tega, ali kupujete bonitetno poročilo ali letno naročnino za on-line bazo. Za letni dostop boste odšteli najmanj 280 evrov (v cene ni vštet DDV), cena pa je odvisna od vrste in obsega naročila. “Cena posameznega bonitetnega poročila se za naročnike giblje od 20 evrov,” pravi Kurtova.

Podjetja iz nekdanje skupne države najbolj zanimiva

Opaža, da se je v zadnjih letih precej povečalo povpraševanje po informacijah za tuja podjetja, predvsem iz južnih trgov. Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Makedonija in Črna Gora so države, v katerih so podjetja, ki predstavljajo največje zanimanje za preverjanje.

Zakaj in kdaj monitoring?

V Bisnode svetujejo, naj uporabniki dnevno preverjajo pomembne kritične poslovne dogodke vseh svojih poslovnih partnerjev. “Kritični poslovni dogodki so tisti, katerih nastanek lahko ogrozi poplačilo terjatev,” med te pa spadajo informacije o blokadi, nastop insolvenčnega dogodka, plačilne navade, tožbe na sodiščih, kdo vodi podjetje in katere so lastniške povezave. Takšnih dogodkov je na dnevni ravni veliko, če pa k temu dodamo še velikost portfelja uporabnika in pomanjkanje usposobljenega kadra za nadzor tveganja v podjetjih, pravi Kurtova, pa naj uporabniki tovrstno delo racionalizirajo s storitvijo monitoringa. Ta namreč omogoča tudi napoved likvidnosti partnerja eno leto vnaprej.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje