Ste si lani privoščili dopust?

Dopust pozitivno vpliva na nas, saj se lahko povsem odklopimo od dela in si naberemo moči za nadaljnje delo. Tisti, ki se izkoriščanja dopusta otepajo, tvegajo tako slabše fizično kot mentalno zdravje. To lahko privede do izgorelosti.
Ste si lani privoščili dopust?

Večina Američanov ne izkoristi plačanega dopusta (Vir slike: Bigstockphoto).

Iz dopustov se vrnemo prenovljeni, pripravljeni na nove naloge in polni lepih spominov iz časa brezskrbnih dni. Vsi pa si ne privoščijo oddiha. Kot je ugotovila popotniško obarvana spletna stran Skift, se je le 13 odstotkov Američanov v obdobju od avgusta 2013 do avgusta 2014 odločilo za potovanje v tujino, skoraj polovica pa si med lanskim poletjem ni vzela niti en dan dopusta! Večina Američanov, ki so bili vključeni v omenjeno anketo, ni potovala nikamor od septembra 2013 do septembra lani. Anketa je potekala med 1.500 odraslimi Američani.

Kar štirje od desetih Američanov (41,3 odstotkov) si po podatkih Skifta ni vzelo dneva dopusta v lanskem letu. Manj kot pet dni dopusta si je privoščilo 17 odstotkov Američanov, od pet do deset dni 13, enak odstotek Američanov si je privoščilo od 10 do 20 dni, več kot 20 dni pa 15 odstotkov.

Nižja plača in več dopusta prinašata večje zadovoljstvo kot plača

Američanom bi še kako dobro pasal počitek. Raziskava startupa Gallup namreč kaže, da so tisti, ki imajo sicer nižje dohodke in se odločijo za dopustovanje, bolj srečni kot tisti, ki si vzamejo manj dni dopusta, a zaslužijo več. Denar torej ni vse.

Branson zaposlenim nudi neomejen dopust

Večina srednjega razreda na dopust

Tisti, ki so si vzeli čas za dopust, so bili v večji meri tisti, ki zaslužijo do 24.999 dolarjev na leto. Teh je bila skoraj polovica. Nižji odstotek tistih, ki so se prav tako podali na brezskrbne počitnice, pa je zaznati v višjih dohodkovnih razredih.

Večja plača, večja verjetnost za dopust

Kar štirje od desetih Američanov, ki zaslužijo od 25 tisoč do 49.999 dolarjev, si niso privoščili dopusta, trije od desetih, ki zaslužijo na leto od 50.000 do 74.999 dolarjev, dva od desetih, ki zaslužita od 75.000 do 99.999 dolarjev, eden od desetih v dohodkovnem razredu od 100.000 do 149.999 in – vsi v razredu nad 150.000 dolarjev. Tu je torej povezava med denarjem in dopustom – višji, kot so prejemki posameznika, večja je verjetnost, da se bo odpravil na dopust.

Lastnosti regresa >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje