Ste zaposlenim že izplačali regres?

Zakon o delovnih razmerjih RS določa, da mora delodajalec delojemalcu enkrat letno izplačati regres. Praviloma bi delodajalci to morali storiti do 1. julija, izjemoma pa do 1. novembra tekočega koledarskega leta. Časa za izplačilo je torej še nekaj več kot teden dni.
Ste zaposlenim že izplačali regres?

Ste zaposlenim že izplačali regres? (Vir slike: sxc.hu)

Pravico do regresa delavec pridobi s pridobitvijo pravice do celotnega dopusta, torej če je pri trenutnem delodajalcu zaposlen vsaj 6 mesecev. V kolikor je delavec pri delodajalcu zaposlen manj kot 6 mesecev, ima pravico do izrabe le sorazmernega dela letnega dopusta. Posledično mu pripada pravica le do sorazmernega dela regresa. Tudi delavec, zaposlen za krajši delovni čas, ima pravico do regresa, ki mora biti sorazmeren delovnem času, za katerega je sklenil pogodbo o zaposlitvi.

Regres mora biti izplačan v denarju, v kolikor ni s kolektivno pogodbo dejavnosti določeno drugače, in sicer najmanj v višini minimalne plače (783,66 evrov bruto).

Praviloma se mora izplačati do 1. julija tekočega koledarskega leta. Izjemoma se lahko izplača najkasneje do 1. novembra tekočega koledarskega leta ali v več delih, če je tako določeno s kolektivno pogodbo na ravni dejavnosti in če ima delodajalec resne likvidnostne težave. Če se delavec in delodajalec ne moreta dogovoriti, lahko delavec za izplačilo regresa toži delodajalca pred delovnim sodiščem.

Če se zgodi, da delavec med koledarskim letom sklene pogodbo o zaposlitvi z drugim delodajalcem, mu je vsak delodajalec dolžan zagotoviti izrabo sorazmernega dela dopusta glede na trajanje zaposlitve delavca pri posameznem delodajalcu v tekočem koledarskem letu, razen če se delavec in delodajalec dogovorita drugače.

Več si preberite v članku Regres in letni dopust.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje