Ste že poskusili investitorja ujeti kar v dvigalu?

Avtor Matej Mušič — 12.06.2014
Komentiraj!
Elevator pitch je edinstvena tehnika, kako lahko svoja znanja, veščine in izkušnje prodate pomembni osebi z malo časa, tako da jo ujamete v dvigalu in jo v minuti ali manj poskusite prepričati s svojo idejo in vizijo.
Ste že poskusili investitorja ujeti kar v dvigalu?

Ste že poskusili investitorja ujeti kar v dvigalu? (Vir slike: Freeimages.com)

Ker je časa, ki je na voljo, precej malo, morate biti pripravljeni, da z najboljšim pristopom potencialnemu poslovnemu partnerju ali investitorju vzbudite zanimanje za vnaprejšnje sodelovanje. Zelo verjetno niste prvi, ki si želi sodelovanja ali investicije, zato vaša naloga ni lahka. Naj vam bo naslednjih nekaj napotkov v pomoč.

Dobro poznajte in opredelite svoje cilje

Ne glede na kvaliteto ideje, s katero poskušate prepričati sogovornika v investicijo ali posel, če ga ne boste prepričali, da vam bo dejansko prisluhnil, bo vaš trud že od samega začetka brez pomena. Sogovornika morate očarati, da si bo želel nadaljevanja pogovora z vami in želel izvedeti še več o vas in vaši ideji.

Načrtujte pristop

S svojim pristopom poskusite osupniti svojega sogovornika, seveda v dobrem pomenu besede. Bodite drugačni, inovativni, odstopajte od povprečja neoriginalnih nastopov. Jasno navedite kdo ste, kaj delate, kdo in kaj je vaš cilj ter kakšno rešitev imate za problem. Za piko na i poiščite nekaj, s čimer boste sogovornika fascinirali.

Vaš predgovor naj bo nazoren

Pred izvedbo »lova v dvigalu« vadite, kako boste v enem ali dveh stavkih predstavili sebe in svojo dejavnost. Zavedajte se, da je vaš namen načeti pogovor, zato se izogibajte dolgim recitalom o uspehih vaših preteklih projektov.

Kako sta Urška Sršen in njen poslovni partner prepričala investitorje? Več na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Povejte svojo zgodbo

Zgodba je najhitrejši in najbolj preprost način, s katerim se boste razlikovali od mnogih, ki so že govorili z vašim sogovornikom. V zgodbo povzemite svojo zgodovino in uspehe, s čimer boste pri slušatelju vzbudili zanimanje po še več informacijah.

Povejte, zakaj vas potrebujejo, in kakšno rešitev ponujate

Naj vaš sogovornik dobi občutek, da bi bili vi in vaša ideja zanj pomembni. Povežite vaše znanje in izkušnje s tem, kar bi oseba lahko dobila od vas, vendar bodite previdni, da ji ne boste obljubili nerealnih stvari.

Predlagajte nadaljevanje sestanka

Na koncu ne pozabite predlagati, da bi se s sogovornikom lahko še kdaj dobili in nadaljevali pogovor. Lahko poskusite s takojšnjim sestankom ob kavi ali pa se dogovorite za sestanek v pisarni, odvisno od situacije in osebe.

Vir: Businessinsider.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!