Steve P. Jobs se je opravičil prvim kupcem iPhona

Reakcije prvih lastnikov iPhona na občutno znižanje cene naprave pred dvema dnevoma so bile burne. Direktor Appla je zato napisal opravičilo, ki so ga objavili na spletnih straneh Appla.
Steve P. Jobs se je opravičil prvim kupcem iPhona

Steve P. Jobs se je opravičil svojim strankam.

V njem je zapisal, da je skrbno prebral vso elektronsko pošto s pritožbami. Bilo naj bi jih nekaj sto. Dejal je, da se kljub vsemu strinja s pocenitvijo, saj bo s tem revolucionarna naprava dosegljiva tudi tistim, ki imajo nekoliko manj pod palcem.

Dejal je tudi, da je današnji trg zelo nepredvidljiv. Nikoli ne veš, če bo nekaj, kar si kupil danes jutri morda cenejše. Poudaril je tudi, da cena ni vse. Veliko pomeni tudi dejstvo, da imaš najnovejšo tehnologijo. Sicer vedno obstaja možnost, da bo ta stvar kmalu zastarela, da bo prišla neka boljša, vendar, če bi čakali novejšo verzijo, potem ne bi nikoli opravili nakupa.

Tretja točka pisma je najbolj presenetljiva. V njej je namreč zapisano, da bo Apple ponudil dobropis vsem kupcem iPhona, ki so zanj plačali več, kot bi sedaj. Dobropis bodo lahko vnovčili za vsak nakup v iPhonovih trgovinah (tudi spletni), znašal pa bo 100 dolarjev, torej polovico ‘preplačane’ vrednosti.

Prav gotovo presenetljiva novica, ki kaže skrb za stranke, ki jo pri ostalih podjetjih nismo vajeni. Morda pa se Apple le boji posledic morebitne negativne publicitete?

Izvirno besedilo si lahko ogledate na povezavi spodaj.

Vir: Apple

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje