Steve P. Jobs se je opravičil prvim kupcem iPhona

Avtor Borut Borštnik — 07.09.2007
Komentiraj!
Reakcije prvih lastnikov iPhona na občutno znižanje cene naprave pred dvema dnevoma so bile burne. Direktor Appla je zato napisal opravičilo, ki so ga objavili na spletnih straneh Appla.
Steve P. Jobs se je opravičil prvim kupcem iPhona

Steve P. Jobs se je opravičil svojim strankam.

V njem je zapisal, da je skrbno prebral vso elektronsko pošto s pritožbami. Bilo naj bi jih nekaj sto. Dejal je, da se kljub vsemu strinja s pocenitvijo, saj bo s tem revolucionarna naprava dosegljiva tudi tistim, ki imajo nekoliko manj pod palcem.

Dejal je tudi, da je današnji trg zelo nepredvidljiv. Nikoli ne veš, če bo nekaj, kar si kupil danes jutri morda cenejše. Poudaril je tudi, da cena ni vse. Veliko pomeni tudi dejstvo, da imaš najnovejšo tehnologijo. Sicer vedno obstaja možnost, da bo ta stvar kmalu zastarela, da bo prišla neka boljša, vendar, če bi čakali novejšo verzijo, potem ne bi nikoli opravili nakupa.

Tretja točka pisma je najbolj presenetljiva. V njej je namreč zapisano, da bo Apple ponudil dobropis vsem kupcem iPhona, ki so zanj plačali več, kot bi sedaj. Dobropis bodo lahko vnovčili za vsak nakup v iPhonovih trgovinah (tudi spletni), znašal pa bo 100 dolarjev, torej polovico 'preplačane' vrednosti.

Prav gotovo presenetljiva novica, ki kaže skrb za stranke, ki jo pri ostalih podjetjih nismo vajeni. Morda pa se Apple le boji posledic morebitne negativne publicitete?

Izvirno besedilo si lahko ogledate na povezavi spodaj.


Vir: Apple

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice