Število podjetnikov je višje iz dneva v dan

Število podjetnikov se povečuje iz dneva v dan. Med podjetniki pa ne najdemo zgolj mladih, temveč tudi veliko starejših, med katerimi jih je mnogo že upokojenih. Pravzaprav je trenutno najverjetneje, da se bodo podjetniškega podviga lotili prav posamezniki, stari med 55 in 64 leti.
Število podjetnikov je višje iz dneva v dan

Število podjetnikov je višje iz dneva v dan (Vir slike: Freeimages.com)

Nekateri izmed njih so izgubili zaposlitev, zato so v ustanovitev podjetja primorani, spet drugi so se preprosto naveličali dosedanje službe in želijo popestriti svoje življenje, tretji pa so zaradi razmajanega gospodarstva izgubili upanje v izplačilo pokojnin, s katerimi bi lahko v starost vstopili brezskrbno. To so le trije izmed najpogostejših razlogov, zaradi katerih se posameznik, ki spada v starostno skupino med 55 in 64 let, odloči za ustanovitev podjetja.

Pojavi pa se vprašanje, ali je sedaj sploh pravi čas za vstop v podjetniške vode? Odgovor na to vprašanje je precej odvisen od panoge, v katero se posameznik podaja. Nove priložnosti se zaradi močnih sprememb na trgu namreč pojavljajo zelo pogosto, potrebno jih je le opaziti in zgrabiti. Na ta način so že nastala številna danes zelo uspešna podjetja, kot so na primer General Electric, McDonald’s in Microsoft.

Priložnosti je torej veliko, toda potrebno se je zavedati, da spreminjajoč trg vpliva tudi na stranke. Ti si želijo boljše cene in kvalitetnejše produkte, zato pa močno niha njihova lojalnost. Zavedajoč se tega dejstva, lahko to odlično izkoristite v svoj prid. 

Prav tako je potrebno vedeti, da je podjetništvo zelo tvegana panoga. Obstaja verjetnost, da boste vloženi denar izgubili tako rekoč čez noč. Zato morate nujno premisliti, ali ste sploh pripravljeni sprejeti takšno tveganje, še posebej v primeru, da boste v podjetje vložili svoje življenjske prihranke. Z nekaj previdnosti in predpriprav si lahko ustvarite podjetje z močnimi temelji, katerih prav nič ne bo moglo zamajati. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje