Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Avtor SAOP — 04.06.2010
Komentiraj!
Na osnovi izboljšav poslovnih in delovnih procesov ter pregleda nad poslovanjem so v Stillmarku izboljšali storitve za kupce blagovnih znamk L'Occitane, Melvita in Le Palais Des Thés.
Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Stillmark je z iCentrom izboljšal svoje poslovne procese.

Sodobne informacijske rešitve pomembno prispevajo h konkurenčnosti trgovskih podjetij, ki ponujajo izdelke široke potrošnje. V podjetju Stillmark d.o.o., ki v Sloveniji trži uveljavljene francoske blagovne znamke kot so L'Occitane en Provence (naravna kozmetika), Melvita (certificirano organska in ekološka kozmetika), Le Palais des Thés (več kot 250 vrst pravih čajev z vseh celin sveta ter vse, kar je povezano s kulturo pitja čajev), so z uvedbo poslovne rešitve SAOP iCenter optimizirali poslovne in delovne procese ter izvedli celovito elektronsko poslovanje z dobavitelji in kupci. Na osnovi pridobljenih izboljšav so vzpostavili osnovo za prihodnji razvoj poslovanja ter kupcem zagotovili kakovostne storitve, s katerimi želijo še povečati pripadnost in povpraševanje po vrhunskih kozmetičnih izdelkih iz svoje ponudbe.

„Z uvedbo SAOP iCentra smo si zagotovili kakovostno informacijsko platformo, ki nam zagotavlja razvoj podjetja in širjenje poslovanja tako glede odpiranja novih prodajnih mest kot tudi ponudbe novih blagovnih znamk,“ je poudaril Zvone Krznar, generalni direktor podjetja Stillmark d.o.o. 

V podjetju Stillmark, ki posluje z vsemi blagovnimi znamkami na enak način, so SAOP iCenter najprej uvedli pri poslovanju z blagovno znamko L'Occitane, nato pa so ga na osnovi dobrih praks uvedli še pri poslovanju z ostalimi blagovnimi znamkami. V SAOP-ju so zato standardne zmožnosti programskih modulov iCenter Trgovina in proizvodnja ter Knjigovodstvo s podporo blagajniškemu poslovanju nadgradili s spremljanjem poslovanja in različnih obdelav podatkov za več blagovnih znamk hkrati. Poleg zahtev po analitičnih zmožnostih s strani vodstva in optimizacije procesov je bila odločitev za poenotenje informacijske podpore dobra odločitev tudi z vidika izobraževanja in dela uporabnikov. Posebnost Stillmarkovega poslovanja je namreč ta, da ena zaposlena oseba skrbi za določen del poslovanja pri vseh blagovnih znamkah.

Z iCentrom so v Stillmarku vzpostavili enovit poslovni sistem, podprli finančno in materialno poslovanje ter maloprodajo. Pospešili so pretok podatkov, ustaljene delovne procese in uvedli celovito elektronsko poslovanje s partnerji. “Sedaj imamo možnost preverjanja zaloge sočasno v skladišču in poslovalnicah, poenostavljeni so postopki izdaje blaga ter izdaje faktur, pri čemer lahko enostavno analiziramo prodajo blaga po različnih kriterijih, vključno z blagajniškim poslovanjem,“ je pojasnil Krznar. Na tak način zagotavljajo stalno razpoložljivost izdelkov na prodajnih policah in optimalno izvajanje trženjsko-prodajnih akcij, kar je pomembno tako za zadovoljstvo kupcev kot tudi za podjetje z vidika  prihodkov od prodaje.

Elektronsko poslovanje so razširili tudi na poslovanje s kupci, ki je popolnoma prilagojeno njihovemu načinu poslovanja. V ta namen so skupaj s SAOP-jem razvili napreden programski modul za poslovanje z boni, s katerim so vzpostavili dodaten, kupcem prijazen način kupovanja. „Z Modulom poslovanja z boni smo predvsem pohitrili delo pri poslovanju s kupci, zagotovili točno elektronsko evidenco bonov ter povezali vse poslovalnice iste blagovne znamke s takojšnjim prenosom podatkov,“ je še povedal Krznar. Na tak način so kupcem pri plačevanju z boni omogočili udobno unovčevanje bonov v kateri koli poslovalnici, finančno-računovodski službi pa zagotovili ustrezne zmožnosti za vodenje bonov kot plačilnega sredstva.

V Stillmarku uporabljajo iCenter vsi zaposleni v upravi podjetja, 10 poslovalnic blagovne znamke L'Occitane, 2 poslovalnici blagovne znamke Melvita ter poslovalnica blagovne znamke Le Palais Des Thés.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice