Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Na osnovi izboljšav poslovnih in delovnih procesov ter pregleda nad poslovanjem so v Stillmarku izboljšali storitve za kupce blagovnih znamk L'Occitane, Melvita in Le Palais Des Thés.
Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Stillmark je z iCentrom izboljšal svoje poslovne procese.

Sodobne informacijske rešitve pomembno prispevajo h
konkurenčnosti trgovskih podjetij, ki ponujajo izdelke široke
potrošnje. V
podjetju Stillmark d.o.o., ki v Sloveniji trži uveljavljene francoske
blagovne znamke kot so L’Occitane en Provence (naravna
kozmetika), Melvita
(certificirano organska in ekološka kozmetika), Le Palais des Thés
(več kot 250 vrst pravih čajev z vseh celin sveta ter vse, kar je
povezano s
kulturo pitja čajev), so z uvedbo poslovne rešitve SAOP iCenter
optimizirali
poslovne in delovne procese ter izvedli celovito elektronsko
poslovanje z
dobavitelji in kupci. Na osnovi pridobljenih izboljšav so vzpostavili
osnovo
za prihodnji razvoj poslovanja ter kupcem zagotovili kakovostne
storitve, s
katerimi želijo še povečati pripadnost in povpraševanje po vrhunskih
kozmetičnih
izdelkih iz svoje ponudbe.

„Z uvedbo SAOP iCentra smo si
zagotovili kakovostno informacijsko platformo, ki nam zagotavlja
razvoj
podjetja in širjenje poslovanja tako glede odpiranja novih prodajnih
mest kot
tudi ponudbe novih blagovnih znamk,“ je poudaril Zvone Krznar,
generalni direktor podjetja Stillmark d.o.o. 

V podjetju Stillmark, ki posluje z vsemi
blagovnimi znamkami na enak način, so SAOP iCenter najprej uvedli pri
poslovanju z blagovno znamko L’Occitane, nato pa so ga na osnovi
dobrih praks
uvedli še pri poslovanju z ostalimi blagovnimi znamkami. V SAOP-ju so
zato
standardne zmožnosti programskih modulov iCenter Trgovina in
proizvodnja ter
Knjigovodstvo s podporo blagajniškemu poslovanju nadgradili s
spremljanjem
poslovanja in različnih obdelav podatkov za več blagovnih znamk
hkrati. Poleg
zahtev po analitičnih zmožnostih s strani vodstva in optimizacije
procesov je
bila odločitev za poenotenje informacijske podpore dobra odločitev
tudi z
vidika izobraževanja in dela uporabnikov. Posebnost Stillmarkovega
poslovanja
je namreč ta, da ena zaposlena oseba skrbi za določen del poslovanja
pri vseh
blagovnih znamkah.

Z iCentrom so v Stillmarku vzpostavili
enovit poslovni sistem, podprli finančno in materialno poslovanje ter
maloprodajo. Pospešili so pretok podatkov, ustaljene delovne procese
in
uvedli celovito elektronsko poslovanje s partnerji. “Sedaj imamo
možnost preverjanja zaloge sočasno v skladišču in poslovalnicah,
poenostavljeni so postopki izdaje blaga ter izdaje faktur, pri čemer
lahko enostavno
analiziramo prodajo blaga po različnih kriterijih, vključno z
blagajniškim
poslovanjem,“ je pojasnil Krznar. Na tak način zagotavljajo stalno
razpoložljivost izdelkov na prodajnih policah in optimalno izvajanje
trženjsko-prodajnih akcij, kar je pomembno tako za zadovoljstvo kupcev
kot
tudi za podjetje z vidika  prihodkov od prodaje.

Elektronsko poslovanje so razširili tudi na
poslovanje s kupci, ki je popolnoma prilagojeno njihovemu načinu
poslovanja.
V ta namen so skupaj s SAOP-jem razvili napreden programski modul za
poslovanje z boni, s katerim so vzpostavili dodaten, kupcem prijazen
način
kupovanja. „Z Modulom poslovanja z boni smo predvsem pohitrili delo
pri
poslovanju s kupci, zagotovili točno elektronsko evidenco bonov ter
povezali
vse poslovalnice iste blagovne znamke s takojšnjim prenosom podatkov,“
je še povedal Krznar. Na tak način so kupcem pri plačevanju z boni
omogočili
udobno unovčevanje bonov v kateri koli poslovalnici,
finančno-računovodski
službi pa zagotovili ustrezne zmožnosti za vodenje bonov kot
plačilnega
sredstva.

V Stillmarku uporabljajo iCenter vsi
zaposleni v upravi podjetja, 10 poslovalnic blagovne znamke
L’Occitane, 2
poslovalnici blagovne znamke Melvita ter poslovalnica blagovne znamke
Le
Palais Des Thés.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje