Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Avtor — 04.06.2010
Na osnovi izboljšav poslovnih in delovnih procesov ter pregleda nad poslovanjem so v Stillmarku izboljšali storitve za kupce blagovnih znamk L'Occitane, Melvita in Le Palais Des Thés.
Stillmark s SAOP iCentrom povečal učinkovitost poslovanja

Stillmark je z iCentrom izboljšal svoje poslovne procese.

Sodobne informacijske rešitve pomembno prispevajo h
konkurenčnosti trgovskih podjetij, ki ponujajo izdelke široke
potrošnje. V
podjetju Stillmark d.o.o., ki v Sloveniji trži uveljavljene francoske
blagovne znamke kot so L’Occitane en Provence (naravna
kozmetika), Melvita
(certificirano organska in ekološka kozmetika), Le Palais des Thés
(več kot 250 vrst pravih čajev z vseh celin sveta ter vse, kar je
povezano s
kulturo pitja čajev), so z uvedbo poslovne rešitve SAOP iCenter
optimizirali
poslovne in delovne procese ter izvedli celovito elektronsko
poslovanje z
dobavitelji in kupci. Na osnovi pridobljenih izboljšav so vzpostavili
osnovo
za prihodnji razvoj poslovanja ter kupcem zagotovili kakovostne
storitve, s
katerimi želijo še povečati pripadnost in povpraševanje po vrhunskih
kozmetičnih
izdelkih iz svoje ponudbe.

„Z uvedbo SAOP iCentra smo si
zagotovili kakovostno informacijsko platformo, ki nam zagotavlja
razvoj
podjetja in širjenje poslovanja tako glede odpiranja novih prodajnih
mest kot
tudi ponudbe novih blagovnih znamk,“ je poudaril Zvone Krznar,
generalni direktor podjetja Stillmark d.o.o. 

V podjetju Stillmark, ki posluje z vsemi
blagovnimi znamkami na enak način, so SAOP iCenter najprej uvedli pri
poslovanju z blagovno znamko L’Occitane, nato pa so ga na osnovi
dobrih praks
uvedli še pri poslovanju z ostalimi blagovnimi znamkami. V SAOP-ju so
zato
standardne zmožnosti programskih modulov iCenter Trgovina in
proizvodnja ter
Knjigovodstvo s podporo blagajniškemu poslovanju nadgradili s
spremljanjem
poslovanja in različnih obdelav podatkov za več blagovnih znamk
hkrati. Poleg
zahtev po analitičnih zmožnostih s strani vodstva in optimizacije
procesov je
bila odločitev za poenotenje informacijske podpore dobra odločitev
tudi z
vidika izobraževanja in dela uporabnikov. Posebnost Stillmarkovega
poslovanja
je namreč ta, da ena zaposlena oseba skrbi za določen del poslovanja
pri vseh
blagovnih znamkah.

Z iCentrom so v Stillmarku vzpostavili
enovit poslovni sistem, podprli finančno in materialno poslovanje ter
maloprodajo. Pospešili so pretok podatkov, ustaljene delovne procese
in
uvedli celovito elektronsko poslovanje s partnerji. “Sedaj imamo
možnost preverjanja zaloge sočasno v skladišču in poslovalnicah,
poenostavljeni so postopki izdaje blaga ter izdaje faktur, pri čemer
lahko enostavno
analiziramo prodajo blaga po različnih kriterijih, vključno z
blagajniškim
poslovanjem,“ je pojasnil Krznar. Na tak način zagotavljajo stalno
razpoložljivost izdelkov na prodajnih policah in optimalno izvajanje
trženjsko-prodajnih akcij, kar je pomembno tako za zadovoljstvo kupcev
kot
tudi za podjetje z vidika  prihodkov od prodaje.

Elektronsko poslovanje so razširili tudi na
poslovanje s kupci, ki je popolnoma prilagojeno njihovemu načinu
poslovanja.
V ta namen so skupaj s SAOP-jem razvili napreden programski modul za
poslovanje z boni, s katerim so vzpostavili dodaten, kupcem prijazen
način
kupovanja. „Z Modulom poslovanja z boni smo predvsem pohitrili delo
pri
poslovanju s kupci, zagotovili točno elektronsko evidenco bonov ter
povezali
vse poslovalnice iste blagovne znamke s takojšnjim prenosom podatkov,“
je še povedal Krznar. Na tak način so kupcem pri plačevanju z boni
omogočili
udobno unovčevanje bonov v kateri koli poslovalnici,
finančno-računovodski
službi pa zagotovili ustrezne zmožnosti za vodenje bonov kot
plačilnega
sredstva.

V Stillmarku uporabljajo iCenter vsi
zaposleni v upravi podjetja, 10 poslovalnic blagovne znamke
L’Occitane, 2
poslovalnici blagovne znamke Melvita ter poslovalnica blagovne znamke
Le
Palais Des Thés.


Oznake: ,