Štiri ključna vprašanja, ki vam pomagajo najti perspektivno franšizo

Jeff Elgin, ki ima na področju franšiz 25 let izkušenj vam predstavlja štiri vprašanja, ki si jih morate zastaviti da prepoznate perspektivno franšizo.
Štiri ključna vprašanja, ki vam pomagajo najti perspektivno franšizo

Preverite, kako močna je stalna podpora matičnega podjetja franšizni enoti. (Vir slike: http://lindapullan.com/)

1. V kakšni meri matično podjetje pripravi franšize za uspešno poslovanje?
Kljub temu, da je to vprašanje zelo široko, je eno izmed najpomembnejših. S tem ko pridobite franšizo, naj bi pridobili tudi preverjen sistem, ki zagotavlja uspeh in predvidljive rezultate. S pridobitvijo franšize vam matično podjetje zagotovi, da vas bo naučilo vsega, kar morate vedeti za zagotovljen uspeh. Vendar pa temu ni vedno tako. Da bi ocenili v kakšni meri vas bo matično podjetje pripravilo na uspešno poslovanje franšize, morate:

  • Oceniti programe usposabljanja, ki jih izvaja podjetje.
  • Oceniti podporne sisteme za odpiranje novih enot (izbira nepremičnin, pomoč pri pogajanjih, financiranje, pomoč pri iskanju kadra, itd.).
  • Oceniti kvaliteto podpornega osebja.

2. Kako močna je stalna podpora matičnega podjetja?
Ko začne delovati vaša enota, boste še vedno potrebovali veliko pomoči pri problemih s katerimi se soočajo lastniki franšiz. Zato je pomembno, da veste, kako kvalitetna je stalna podpora matičnega podjetja in kako močno si podjetje prizadeva za uspeh svojih franšiz.

3.Kako dober je program trženja pri matičnem podjetju?
Prepričati se morate, da ima podjetje dobre taktike in strategije trženja, ter da program trženja deluje dosledno v različnih okoljih oz. je prilagojen na posamezno okolje. Priporočljivo je preveriti tudi letno rast prodaje, ki ne sme biti posledica znižanja cen, vendar mora biti rezultat povečanega števila strank.

4. Koliko denarja lahko zaslužite s franšizo?
Jeff Elgin priporoča, da se pozanimate koliko zasluži franšizna enota, ki posluje že nekaj let in kakšno je ponavadi finančno stanje na novo odprtih enot.

Veliko podjetij objavi dobičke, kar vam bo prihranilo veliko časa, vendar pa morate ta podatek vsekakor preveriti. Ko imate uraden odgovor podjetja o dobičku, se pogovorite z različnimi franšiznimi enotami in na koncu zopet vrnite k matičnemu podjetju za pojasnitev kakršnih koli nasprotujočih si informacij glede vaše bodoče franšize.

 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje