Štirje koraki v procesu lead nurturinga

Avtor Maruša Žibert — 23.05.2016
Komentiraj!
Konverzija leadov (ang. zainteresiranih strank) je pomemben dejavnik vseh poslov in podjetij, ne glede na njihovo velikost. Za konsistentno delovanje ni potrebno vreči goro denarja, je pa nujno, da gre za nenehen in aktiven postopek.
Štirje koraki v procesu lead nurturinga

Pridobite kakovostne leade, spoznajte jih s poslušanjem in jim ponudite takojšnjo dodano vrednost (Vir slike: Bigstock).

Ne glede na to, kako ste si zastavili proces lead nurturinga (ustvarjanje odnosa s stranko), proces v grobem zajema štiri velike korake.

Pridobite kakovostne leade. Tudi tu velja: manj je več. Količina je manj pomembna od kakovosti, zlasti pri manjših podjetjih, ki so bolj omejena s prodajnimi viri. Imejte hiter odzivni sistem. Postopek lahko avtomatizirate ali pa ga upravljate ročno. Strankam ponudite mesto, prek katerega vas lahko dosežejo. Postavite merila, v primeru, da vas kontaktirajo. Poskusite pridobiti čim več informacij že na začetku. Držite se obljub. Če ste potencialni stranki obljubili, da jo boste kontaktirali v roku 24 ur, potem se obljube držite.

Ponudite takojšnjo dodano vrednost. Kaj bi dali strankam zgolj zato, ker ste medsebojno povezani? Kaj lahko pridobijo od vas tudi, če se pozneje ne odločijo za sodelovanje z vami? Lahko so vodiči, povezani z vašim produktom, nakupovalni vodiči, ki morda osvetljujejo področje, na katerem delate tudi sami. Pošljite še eno e-knjigo. Ponudite jim posebno ponudbo. Ta naj bo oblikovana glede na spoznanja o strankam.

Ponudite jim poseben prostor za druženje z vami. V mislih imamo spletno stran, Twitter, telefonsko številko, elektronski naslov in podobno. Kontaktne informacije podajte tako, da jih bodo na čim bolj enostaven in hiter način našli. Bodite čim bolj odzivni. Tako bodo dobili občutek, da ste vedno pri roki. Da ste vi tisti, na katere se lahko vedno obrnejo. Prisluhnite jim. Tako boste natančno razumeli, kaj vaša stranka išče. Vse pomembne informacije združite na enem mestu, na katerem bo lahko kdorkoli iz ekipe dostopal do zgodovine leada. Pridobite njihovo dovoljenje, da lahko ostanete v stiku. V ta namen jim ponudite različne možnosti komuniciranja – prek elektronskega naslova ali telefonske številke. Bodite v stikih. Spomnite jih na podrobnosti skupnega pogovora, ki ste ga imeli v fazi ustvarjanja odnosa.

Sledite svojemu napredku. Sledite vsebini in rezultatom interakcij. Učite se iz svojih napak in se čim prej prilagodite. Prilagodite se stranki in sistem komuniciranja, s katerima boste izboljšali svoj ROI (razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, ki ga vloženi denar prinese). Uporabite pridobljene izkušnje za prilagoditev stranki.

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice