Štirje koraki v procesu lead nurturinga

Avtor — 23.05.2016
Konverzija leadov (ang. zainteresiranih strank) je pomemben dejavnik vseh poslov in podjetij, ne glede na njihovo velikost. Za konsistentno delovanje ni potrebno vreči goro denarja, je pa nujno, da gre za nenehen in aktiven postopek.
Štirje koraki v procesu lead nurturinga

Pridobite kakovostne leade, spoznajte jih s poslušanjem in jim ponudite takojšnjo dodano vrednost (Vir slike: Bigstock).

Ne glede na to, kako ste si zastavili proces lead nurturinga (ustvarjanje odnosa s stranko), proces v grobem zajema štiri velike korake.

Pridobite kakovostne leade. Tudi tu velja: manj je več. Količina je manj pomembna od kakovosti, zlasti pri manjših podjetjih, ki so bolj omejena s prodajnimi viri. Imejte hiter odzivni sistem. Postopek lahko avtomatizirate ali pa ga upravljate ročno. Strankam ponudite mesto, prek katerega vas lahko dosežejo. Postavite merila, v primeru, da vas kontaktirajo. Poskusite pridobiti čim več informacij že na začetku. Držite se obljub. Če ste potencialni stranki obljubili, da jo boste kontaktirali v roku 24 ur, potem se obljube držite.

Ponudite takojšnjo dodano vrednost. Kaj bi dali strankam zgolj zato, ker ste medsebojno povezani? Kaj lahko pridobijo od vas tudi, če se pozneje ne odločijo za sodelovanje z vami? Lahko so vodiči, povezani z vašim produktom, nakupovalni vodiči, ki morda osvetljujejo področje, na katerem delate tudi sami. Pošljite še eno e-knjigo. Ponudite jim posebno ponudbo. Ta naj bo oblikovana glede na spoznanja o strankam.

Ponudite jim poseben prostor za druženje z vami. V mislih imamo spletno stran, Twitter, telefonsko številko, elektronski naslov in podobno. Kontaktne informacije podajte tako, da jih bodo na čim bolj enostaven in hiter način našli. Bodite čim bolj odzivni. Tako bodo dobili občutek, da ste vedno pri roki. Da ste vi tisti, na katere se lahko vedno obrnejo. Prisluhnite jim. Tako boste natančno razumeli, kaj vaša stranka išče. Vse pomembne informacije združite na enem mestu, na katerem bo lahko kdorkoli iz ekipe dostopal do zgodovine leada. Pridobite njihovo dovoljenje, da lahko ostanete v stiku. V ta namen jim ponudite različne možnosti komuniciranja – prek elektronskega naslova ali telefonske številke. Bodite v stikih. Spomnite jih na podrobnosti skupnega pogovora, ki ste ga imeli v fazi ustvarjanja odnosa.

Sledite svojemu napredku. Sledite vsebini in rezultatom interakcij. Učite se iz svojih napak in se čim prej prilagodite. Prilagodite se stranki in sistem komuniciranja, s katerima boste izboljšali svoj ROI (razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, ki ga vloženi denar prinese). Uporabite pridobljene izkušnje za prilagoditev stranki.

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Učinkovit lead generation je v veliki meri odvisen od dobro zastavljene spletne strani. Ta mora namreč omogočati, da čim večje število obiskovalcev (potencialnih kupcev) pusti svoj kontakt in podjetju tako omogoči, da jih kontaktira tudi v prihodnje. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje