Štirje od desetih Evropejcev želijo imeti svoje podjetje

Raziskava Eurobarometer o podjetništvu 2012 je pokazala zadnje trende na področju podjetništva v državah Evropske unije. Ugotovitve kažejo, da se je nekoliko zmanjšal delež tistih državljanov EU, ki želijo imeti svoje podjetje, predvsem zaradi trenutne gospodarske krize.

Pred tremi leti, ko je bila opravljena zadnja raziskava Eurobarometer o podjetništvu, si je kar 45 odstotkov vseh vprašanih državljanov Evropske unije želelo imeti svoje podjetje. Do danes se je omenjeni delež zmanjšal na 37 odstotkov. Eden od ključnih vzrokov za upad zanimanja za ustanovitev podjetja je trenutna gospodarska kriza, ki je na kolena spravila že mnogo uspešnih podjetij in gotovo prestrašila tudi tiste, ki so pri vstopu v podjetništvo še nekoliko oklevali.

Slovenija sicer nekoliko odstopa od evropskega povprečja – delež državljanov Slovenije, ki bi bili raje samozaposleni kot zaposleni, namreč znaša le 28 odstotkov, podobno stanje je opaziti tudi na Danskem (28 odstotkov), Finskem (24 odsotkov) in Švedskem (22 odstotkov). Večini Slovencev veliko bolj ustreza status zaposlenega – takih je kar 66 odstotkov.

Samozaposlitvi so na splošno bolj naklonjeni moški – takih je 42 odstotkov, medtem ko je žensk nekoliko manj, in sicer 33 odstotkov, saj bi jih večji delež raje delal kot zaposlene v podjetju. Na željo po ustanovitvi lastnega podjetja vpliva tudi starost – anketiranci, stari med 15 do 24 so namreč veliko bolj naklonjeni samozaposlitvi, kot pa tisti iz starejših starostnih skupin.

Poglejmo si še vzroke zakaj se posamezniki raje odločajo za zaposlitev kot samozaposlitev. Četrtina vprašanih meni, da jim več kot ustanovitev lastnega podjetja pomeni reden in zanesljiv prihodek, ki ga dobijo v službi, četrtina pa je zadovoljna že s tem, da imajo zagotovljeno zaposlitev, kar v primeru samozaposlitve ne drži vedno. V desetih državah članicah Evropske unije pa je vsaj desetina takih, ki se za zaposlitev raje odločijo zaradi socialne varnosti, katere so deležni kot zaposleni.

Vir: Europa.eu

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje