Štirje P-ji trženja

Avtor Ursa Kostic — 25.02.2009
Komentiraj!
Če želite razširiti ali povečati svoje podjetje začnite s štirimi P-ji trženja: proizvodom, promocijo, prostorom in ceno (eng. price).
Štirje P-ji trženja

Za rast je pomembno tudi trženje.

Pri tem si lahko na vsakem od štirih področij postavite naslednja vprašanja, ki vam bodo pomagala začeti:

Proizvod

Kaj si kupci še želijo in kateri drugi proizvodi prevladujejo na vašem področju?

Katere spretnosti še posedujete?

Promocija

Kako povečati zanimanje porabnikov za vaše izdelke in kaj lahko storite, da bi vas ljudje priporočili drugim?

Kako se povezati z novimi potencialnimi strankami in ali za to lahko uporabite spetna orodja ter socialne mreže?

Prostor

Ali obstajajo še druga geografska področja, kjer bi lahko uspeli in imate tam kakšne stike?

Ali v vaši okolici obstaja še nezadovoljen trg?

Ali si lahko pri poslovanju še bolj pomagate s spletom?

Cena (=Price)

Kdaj ste nazadnje preučili svoje cene? Jih morda lahko povišate?

Poiščite odgovore na ta vprašanja in morda boste opazili, da lahko svoje poslovanje še izboljšate.


Vir: U.S.News

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice