Stranka nima vedno prav

Ljudje so lahko egoistični - ne zanimajo jih interesi vašega podjetja, temveč zgolj njihova dobrobit. In tudi vaše stranke so samo ljudje, to si zapomnite. Vsekakor morate prisluhniti in spoštovati mnenja drugih, vendar nikar ne za vsako ceno.
Stranka nima vedno prav

Stranka nima vedno prav (slika: sxc.hu).

Da se ne bomo razumeli napak – nikakor vam ne predlagamo, da zanemarjate svoje stranke, ne upoštevate njihovih mnenj, jim ne ustrežete ipd. Imejte zgolj v mislih, da od časa do časa stranka pač nima prav.

Postavite si mejo

Sigurno ste že kdaj doživeli ali slišali za kakšno stranko, katere jeza in nezadovoljstvo preideta v nadlegovanje. Tudi s težavnimi strankami se morate pogovoriti, vendar si postavite mejo, ki je enostavno ne boste prečkali.

Največkrat si podjetniki to mejo začrtajo nekje pri žaljenju in grožnjah, ogrožanju sodelavcev in zaposlenih ter pri ogrožanju drugih strank. Ko stranka doseže vašo mejo tolerance, se odzovite prijazno vendar odločno.

Nevednost strank

Imejte v mislih, da ljudje pri vas kupujejo izdelke ali storitve, ker tega sami doma niso zmožni narediti. Torej, stranke vedo o tehnologiji in znanosti ter spretnosti, ki stoji za vašim produktom, manj kot vi. Mnogokrat si zato stranke narobe predstavljajo, kaj jim lahko produkt ponudi – kaj je sploh možno doseči in kaj ne.

Pred stoletjem nihče ni pričakoval, da bo kupljena kočija imela zračne blazine. Prejšnja generacija si ni mislila, da bodo lahko svoj telefon nosili vsepovsod s seboj in to kar v hlačnem žepu. Še kakšno leto nazaj nihče ni pomislil, da bo kupoval kupone za večerje in masaže preko 1 na dan, privoščite.si ali big deal-a. Vsekakor bi bila teleportacija boljša od čakanja na letališčih in letalskih zamud, vendar dokler to je to še znanstvena fantastika tega stranke ne bodo predlagale letalski družbi. Žal pa se v vsakdanjem življenju podjetnika dogaja ravno to – stranke zahtevajo nemogoče.

Oglaševanje

Vas zanima mnenje vaših strank o dosedanjem oglaševanju ali oglaševalski strategiji, ki jo pripravljate? Pri takšnih vprašanjih bodite previdni. Podjetnik D. Andreani iz ZDA je povzel: „Vprašati stranko, kaj si misli o vašem oglaševanju je ravno tako, kot bi lovec vprašal srno, kakšen je najboljši način, da jo ulovi.” Stranke vas lahko v takem primeru namerno ali nenamerno speljejo s prave poti.

Pričakuj več, plačaj manj

Večina kupcev bi opisala svoj popolni kruh kot „tak in tak” po najnižji možni ceni in le tega z veseljem kupovala pri peku, ki bi počasi (ali hitro) propadal. Stranke na žalost ne razmišljajo o obstoju podjetja, o stroških, ki nastanejo pri proizvodnji, upravljanju itd. Na žalost je danes tako, da stranke zahtevajo vedno več, za čim nižjo ceno. V takšnih primerih morate razumeti, da vsak skrbi zase – tako prodajalec kot kupec.

Previsoke cene?

Lahko sklepamo, da v kolikor ne izgubite kakšne stranke ali dveh zaradi previsokih cen – potem prodajate preveč poceni. Boleče je gledati stranko, ko odhaja, ker imate previsoke cene, vendar zavedajte se, cena je lahko ravno prava za stranko samo če je ravno prava tudi za vas. Na tak način skrbite za obstoj podjetja – kdo pa bo, če ne vi?

V kolikor boste poizkušali razumeti vaše stranke, lahko le-te vašemu podjetju prinesejo pomembne informacije, vendar bodite pri vsem skupaj previdni, saj – kot smo že omenili – stranka nima vedno prav.

Vir: businessweek.com.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje