Stranke so bogastvo podjetja

Osredotočanje na stranke in spoznavanje njihovih potreb lahko pozitivno vpliva na prodajo, vendar pa pri tem ne smete pozabiti, da je cilj predvsem zadovoljevanje potreb strank in ne le povečanje prodaje.
Stranke so bogastvo podjetja

Poudarek naj bo na zadovoljstvu strank. (Vir: csqm.net)

Če se podrobneje seznanite s potrebami in željami strank in se osredotočite na njihovo zadovoljevanje, lahko povečate svoje možnosti za uspeh. Vendar pa se to dostikrat sprevrže v zadovoljevanje potreb podjetja, saj se mnogi osredotočajo na svoje stranke le z namenom povečanja prodaje.

Tudi večina člankov na to temo poudarja predvsem koristi, ki jih osredotočanje na stranke prinese prodajalcu, medtem pa pozablja na koristi za kupca. Tako mnogi podjetniki postajajo vse bolj podobni plenilcem, katerih motivi so kljub podrobnemu poznavanju potreb svojega plena, sebični.

Ker potrošniki hitro prepoznajo napačne motive, ki stojijo za prijaznostjo, lahko to pripelje do ravno nasprotnega učinka in negativno vpliva na prodajo ter odvrne kupce. Zato se vprašajte kdo je pravzaprav predmet osredotočanja na stranke in raje poskrbite za doseganje njihovega dolgoročnega zadovoljstva, kar se vam bo vrnilo v obliki lojalnosti in dobrih odnosov.

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje