Strokovnjak odgovarja: blokiran zasebni račun – odprtje poslovnega

Na naš e-mail smo dobili vprašanje podjetnika, ki ima težave z blokiranim računom. Rad bi namreč odprl poslovni tekoči račun, kljub temu, da ima osebni TRR blokiran zaradi izvržb. Za mnenje smo povprašali našega partnerja - Banko Koper.

Iz Banke Koper smo dobili naslednji odgovor:

V kolikor ima podjetnik na osebnem transakcijskem računu dovolj sredstev za izvršitev izvržbe, se slednjo izvrši v celoti oziroma v obratnem primeru, se TRR blokira, zaradi pomanjkanja sredstev za izvršitev celotne izvržbe.

Odprtje poslovnega transakcijskega računa v tem primeru ni smiselno, saj se slednjega tudi blokira s strani izvržb, v kolikor na njem ni dovolj sredstev za izvršitev izvržbe v celoti. Izvržbe, naslovljene na rubež denarnih sredstev, se izvršuje na vseh transakcijskih računih, ki jih ima dolžnik odprte pri bankah, tako osebnih kot tudi na poslovnih računih.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje