Strokovnjak odgovarja: trženjske raziskave

Avtor — 23.01.2012

Podjetniki na začetku poslovne poti se v splošnem vse premalo zavedajo pomembnosti raziskav svojih ciljnih trgov. Res je, da so tveganja del posla, a je vendarle bolje, če jih vsaj približno poznamo. V nadaljevanju vam ponujamo odgovore na nekatera vprašanja povezana s trženjskimi raziskavami.

Strokovnjak odgovarja: trženjske raziskave

Strokovnjak odgovarja: trženjske raziskave. (Vir slike: sxc.hu)

Vprašanje

Katere so najpomembnejše prednosti trženjske raziskave? Ali lahko trženjsko raziskavo opravimo kar v podjetju, ali je priporočljivo najeti podjetje, ki se s tem ukvarja?

Odgovor

Trženjske raziskave nam pomagajo, da tveganja opredelimo in razvrstimo, morda pa celo zmanjšamo. Najpomembnejše prednosti, ki jih tržne raziskave prinašajo majhnim in mikro podjetjem, so: zmanjševanje tveganosti investicije, identifikacija nišnih trgov ter maksimizacija izkoristka poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih strankah.

V kolikor imate čas in voljo, lahko velik delež dejavnosti povezanih z raziskavo trga opravite kar sami, saj boste na tak način prihranili precej denarja. Kljub prispevanemu času in volji pa se boste zelo težko kosali z izkušnjami in objektivnostjo strokovnjakov. Vsaka pomoč s strani strokovnjaka je zato pri trženjski raziskavi sicer zelo dobrodošla, v nekaterih primerih celo neprecenljiva, skoraj nikoli pa tudi nujna.

Več o trženjskih raziskavah in kako se jih lotiti si preberite v članku z naslovom Raziskava trga – nuja in potreba


Oznake: ,