Študent s študentskim s.p. ne more pridobiti subvencije za samozaposlitev!

Še ena zaušnica mladim podjetnikom v Sloveniji - študent, ki hoče svoj študentski s.p. zapreti ter odpreti navaden s.p., ni upravičen do subvencije za samozaposlitev. V Zavodu mladi podjetnik se tako sprašujemo: Je spodbujanje podjetništva med mladimi sploh v interesu države?
Študent s študentskim s.p. ne more pridobiti subvencije za samozaposlitev!

Študents s študentskim s.p. ni upravičen do subvencije za samozaposlitev! (vir slike: sxc.hu).

V Žurnalu so raziskali zgodbo mladega podjetnika, ki mu je Zavod za zaposlovanje zavrnil subvencijo za samozaposlitev. Zapisali so naslednje:

»Naš bralec (ime je znano uredništvu) iz Štajerske je še kot študent odprl študentski s.p., torej obliko samostojnega podjetja, ki pa ne predstavlja glavne dejavnosti in zatorej podjetnik plačuje nižje prispevke. Med pozvedovanjem so mu na velenjski izpostavi Zavoda za zaposlovanje zatrdili, da bo lahko kasneje ob prehodu na navadni espe kandidiral za subvencijo.

Opozarjali so le na časovne roke
Po končanem študiju se je odločil, da preide na ‘navadni’ espe. Ko je želel zaprositi za subvencijo za samozaposlitev ob odprtju espeja (ta znaša 4.500 evrov), so ga na zavodu zavrnili, saj da subvencijo lahko dobijo samo tisti, ki v zadnjih 12 mesecih niso bili samozaposleni.

Prebral sem si vse pogoje na strani zavoda za zaposlovanje in se tudi pozanimal, kako bo, ko mi bo status potekel in bom odprl navadni espe. Na njihovi strani sem razbral, da je možno kandidirati za subvencijo, če prej nisi imel espeja na podlagi redne zaposlitve, kar študentski espe ni. Poklical sem tudi v Ljubljano na Zavod in zaposlovanje in na Ajpesu sem se pozanimal. Povsod so me opozorili le, da moram pred potekom statusa zapreti espe, saj bi sicer avtomatsko prešel v redni espe in ne bi mogel kandidirati. Zadnji dan statusa sem espe zaprl in nato šel na zavod v Velenje, kjer so me presenetili z izjavo, da do subvencije nisem upravičen,‘ nam je predstavil svojo izkušnjo. Zdaj že nekaj časa čaka na pojasnila z zavoda in išče rešitev.

Če bi to prej vedel…
Medtem ko ga pošiljajo od ene do druge domnevno pristojne osebe, razočarano ugotavlja, da si problem ‘vsak po svoje razlaga. Če bi vedel, da me bo to ovirali pri kandidiranju za subvencijo, študentskega espeja nikoli ne bi odpiral. S tem sem si za celo leto vnaprej uničil plan. Prej sem začel poslovati tudi zato, ker sem ciljal, da bom nato dobil subvencijo.’«

 

Po nedavnem povečanju prispevkov za študentski s.p. gre torej za ponovno nerazumljivo potezo, ki v teh kriznih časih še dodatno otežuje uspešnost mladih podjetnikov.

Zaradi vseh peripetij v zadnjih letih na področju podpore podjetništva v Sloveniji se v Zavodu mladi podjetnik sprašujemo: Se država zaveda pomena razvoja mikro podjetij za razvoj gospodarstva? 

 

Pisanje je povzeto s spletne strani Žurnal.org.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje