Študentska marketinška konferenca Fanfara

Avtor Maja Borštnik — 14.03.2014
Komentiraj!
Izziv: poskusite si predstavljati svet brez marketinga. Ne, to ne pomeni le sveta brez oglasov – marketing je veliko več kot to! Svet brez marketinga bi bil brezvezen. Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga.
Študentska marketinška konferenca Fanfara

Študentska marketinška konferenca Fanfara (Vir slike: Fanfara)

Na 7. Študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo. Svoje izkušnje bodo z nami delili:

  • Tomaž Stritar: Pristno, družbeno, koristno.
  • Tomaž Žontar: Nova doba interaktivnosti.
  • Sebastjan Jeretič: Komuniciranje za čustva in razum.
  • Matija Goljar: Uspeh čaka pogumne.
  • Aljoša Bagola in Maja Hawlina: Zakaj (ne) marketing?
  • James Whatley: (What)ley about social media.
  • Nikola Vojnov: Faith in Creativity
  • Til Pleterski in Klemen Ptičak (HOOD Burger).

Udeležili se boste lahko tudi delavnic “Preskok na digitalno”, “Razgovor za službo” in “Speed networking”.

Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga, spoznavanju novih ljudi in ustvarjanju priložnosti za prihodnost.

Vir: Fanfara

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice