Subway – leto sendviča

Medtem, ko so se v zadnjem desetletju različne franšizne verige nenehno izmenjevale na lestvici desetih najboljših franšiznih trgovin (Top 10), je bil Subway devet let od desetih na vrhu lestvice Franchise 500®.
Subway - leto sendviča

Izjemna rast franšize Subway (vir slike: Entrepreneur).

Glede na vzpone
in padce gospodarstva zadnjih let in spreminjajočih se Ameriških okusov je
osupljivo, da brez negotovosti lahko neko podjetje ohrani to stopnjo zagona in
donosnosti. Tudi v tem letu, ko je recesija prerazporedila celotno lestvico Franchise
500 ®, je 5 dolarski Footlong sendvič še vedno na vrhu. To je resničen dokaz uspešne
strategije franšize Subway in Ameriškega 
ljubezenskega razmerja s sendvičem.

Letos se je na lestvico uvrstilo 21 prodajaln sendvičev.
Večinoma so to manjše verige razpršene po ZDA, ki kažejo na hitro rast pa
vendar so v senci verige Subway. Charley ima 120 novih prodajaln Grilled Subs,
Jimmy John ima 170 prodajaln, Jersey Mike ima 42 prodajaln in 30 Firehouse Sub-ov. Subway jih je odprl 1.833!

˝To je bilo dokaj osupljivo. Naša rast je neverjetna,” pravi Fred
DeLuca, ki je pri svojih 17-ih letih, leta 1965, soustanovil Subway. Družba, ki
je leta 1982 imela 250 restavracij, je do leta 1995 naštela 11.000 restavracij in
v letu 2009 presegla 32.000 restavracij po vsem svetu. DeLuca pravi, da je bil
pomemben preobrat pred približno 10 leti, ko se je Subway predstavil kot zdrav,
hiter obrok in kot alternativa hamburgerju in krompirčku. Nova strategija je ustvarila možnosti za nove širitve.

Desetletna rast podjetja Subway je tudi posledica vztrajanja na zmagovalnem
konceptu: Subway zavzame komaj 600 kvadratnih metrov; začetni stroški so lahko zelo nizki – 84.000 dolarjev; pomanjkanje plošč, cvrtnikov in drive-in-ov pomeni, da franšiza lahko
odpre svoje restavracije skoraj povsod. Pravzaprav
se je več kot 7.000 sodobnih Subway  pojavilo
v trgovinah, nakupovalnih centrih in na dirkališčih.

Briljantna ideja, ki je podjetje prepeljala čez recesijo, je 5 dolarski Footlong sendvič.
Ideja je prišla iz franšize na jugu Floride, kjer so pričeli postavljati cene
nekaterih sendvičev na omenjeno ceno. Druge Subway restavracije so ji kmalu sledile in še
preden je bil 5 dolarjev vreden Footlong uveden v celotni državi, je leta 2008 državo zajela recesija – cena je bila pomembna za vsakogar.

Program ‘5 dolarjev’ je pomagal podvojiti številke v prodaji in
ustvariti novo merilo na trgu hitre hrane. Danes omenjenemu programu sledi Quiznos,
Blimpies in nešteto regionalnih verig hitre hrane (KFC, Burger King, Pizza Hut).

V
letu 2010 so cilji verige usmerjeni v Boston in ostala območja, ki niso zasičena. Zelo odmevna je zadnja novica – zajtrk: v prihodnjem letu bo Subway
uvedel nacionalni jutranji meni – korak, ki naj bi naredil velik premik v
status quo hitre prehrane.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje