Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Če vsaj občasno brskate za aplikacijami v trgovinah Google Play ali App Store, ste gotovo že opazili aplikacije Clash of Clans, Hay Day ali Boom Beach. Te so v lanskem letu podjetju s 150 zaposlenimi prinesle skoraj dve milijardi dolarjev prihodkov.
Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Supercell je imelo lani s Clash of Clans 1,7 milijarde dolarjev prihodka (Vir: supercell.com)

Finsko razvijalsko podjetje je imelo v lanskem letu 1,7 milijarde dolarjev prihodkov z igricami Clash of Clans, Hay Day in Boom Beach, ki so sicer brezplačno na voljo za Android ali iOS. Prihodek je bil trikrat večji kot leta 2013, čisti dobiček pa je znašal dobre pol milijarde dolarjev, kar je dvakrat več kot leta 2013. Številke so toliko bolj osupljive, ker je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi.

Vodilno podjetje na področju mobilnih aplikacij

Njihova najuspešnejša igrica Clash of Clans, vrhove lestvic med aplikacijami z najvišjimi prihodki zaseda že od leta 2012. Prav tako Boom Beach in Hay Day sodita med 20 aplikacij z najvišjimi prihodki. Kot kaže, je Supercell odkril recept, kako pridobivati nove uporabnike. Igrice so na voljo brezplačno, a igralci lahko proti plačilu koristijo dodatne ugodnosti. Od tod tudi prihodek podjetja.

Ključ do uspeha: 150 zaposlenih dela le na najboljših projektih

Studio je imel v preteklosti več igric, a jih je umaknil s ponudbe. Prav tako je ukinil nekaj projektov v testiranju, še preden so bili pripravljeni za objavo. Njihova filozofija je, da če projekt ne obljublja in ne zagotavlja velikanskih uspehov, ni vreden truda zaposlenih.

V zgodbi o uspehu je verjetno najbolj navdušujoče to, da je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi. Za primerjavo, podjetje King, ki je za pametne telefone izdelalo igrico Candy Crush Saga, je imelo lansko leto s 1.200 zaposlenimi nekaj več kot 2 milijardi dolarjev prihodka. Ker je osredotočeno le na omenjeno igrico, mu poznavalci trga mobilnih aplikacij ne napovedujejo bleščeče prihodnosti.

Supercell z oglasom na Super Bowl

Podjetje je bilo lani tako uspešno, da si je privoščilo minuto dolg oglas med ameriškim spektaklom Super Bowl. Ocenjujejo, da je samo cena predvajanja znašala okoli 9 milijonov evrov. Vrednost vseh stroškov oglasa, v katerem je nastopila mednarodna filmska zvezda Liam Neeson, je bila verjetno še precej višja. Oglas si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

YouTube

Vir: venturebeat.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje