Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Če vsaj občasno brskate za aplikacijami v trgovinah Google Play ali App Store, ste gotovo že opazili aplikacije Clash of Clans, Hay Day ali Boom Beach. Te so v lanskem letu podjetju s 150 zaposlenimi prinesle skoraj dve milijardi dolarjev prihodkov.
Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Supercell je imelo lani s Clash of Clans 1,7 milijarde dolarjev prihodka (Vir: supercell.com)

Finsko razvijalsko podjetje je imelo v lanskem letu 1,7 milijarde dolarjev prihodkov z igricami Clash of Clans, Hay Day in Boom Beach, ki so sicer brezplačno na voljo za Android ali iOS. Prihodek je bil trikrat večji kot leta 2013, čisti dobiček pa je znašal dobre pol milijarde dolarjev, kar je dvakrat več kot leta 2013. Številke so toliko bolj osupljive, ker je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi.

Vodilno podjetje na področju mobilnih aplikacij

Njihova najuspešnejša igrica Clash of Clans, vrhove lestvic med aplikacijami z najvišjimi prihodki zaseda že od leta 2012. Prav tako Boom Beach in Hay Day sodita med 20 aplikacij z najvišjimi prihodki. Kot kaže, je Supercell odkril recept, kako pridobivati nove uporabnike. Igrice so na voljo brezplačno, a igralci lahko proti plačilu koristijo dodatne ugodnosti. Od tod tudi prihodek podjetja.

Ključ do uspeha: 150 zaposlenih dela le na najboljših projektih

Studio je imel v preteklosti več igric, a jih je umaknil s ponudbe. Prav tako je ukinil nekaj projektov v testiranju, še preden so bili pripravljeni za objavo. Njihova filozofija je, da če projekt ne obljublja in ne zagotavlja velikanskih uspehov, ni vreden truda zaposlenih.

V zgodbi o uspehu je verjetno najbolj navdušujoče to, da je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi. Za primerjavo, podjetje King, ki je za pametne telefone izdelalo igrico Candy Crush Saga, je imelo lansko leto s 1.200 zaposlenimi nekaj več kot 2 milijardi dolarjev prihodka. Ker je osredotočeno le na omenjeno igrico, mu poznavalci trga mobilnih aplikacij ne napovedujejo bleščeče prihodnosti.

Supercell z oglasom na Super Bowl

Podjetje je bilo lani tako uspešno, da si je privoščilo minuto dolg oglas med ameriškim spektaklom Super Bowl. Ocenjujejo, da je samo cena predvajanja znašala okoli 9 milijonov evrov. Vrednost vseh stroškov oglasa, v katerem je nastopila mednarodna filmska zvezda Liam Neeson, je bila verjetno še precej višja. Oglas si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

YouTube

Vir: venturebeat.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje