Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Avtor Matej Mušič — 30.03.2015
Komentiraj!
Če vsaj občasno brskate za aplikacijami v trgovinah Google Play ali App Store, ste gotovo že opazili aplikacije Clash of Clans, Hay Day ali Boom Beach. Te so v lanskem letu podjetju s 150 zaposlenimi prinesle skoraj dve milijardi dolarjev prihodkov.
Video: Supercell je s Clash of Clans in drugimi igrami ustvaril 1,7 milijard dolarjev prihodka

Supercell je imelo lani s Clash of Clans 1,7 milijarde dolarjev prihodka (Vir: supercell.com)

Finsko razvijalsko podjetje je imelo v lanskem letu 1,7 milijarde dolarjev prihodkov z igricami Clash of Clans, Hay Day in Boom Beach, ki so sicer brezplačno na voljo za Android ali iOS. Prihodek je bil trikrat večji kot leta 2013, čisti dobiček pa je znašal dobre pol milijarde dolarjev, kar je dvakrat več kot leta 2013. Številke so toliko bolj osupljive, ker je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi.

Vodilno podjetje na področju mobilnih aplikacij

Njihova najuspešnejša igrica Clash of Clans, vrhove lestvic med aplikacijami z najvišjimi prihodki zaseda že od leta 2012. Prav tako Boom Beach in Hay Day sodita med 20 aplikacij z najvišjimi prihodki. Kot kaže, je Supercell odkril recept, kako pridobivati nove uporabnike. Igrice so na voljo brezplačno, a igralci lahko proti plačilu koristijo dodatne ugodnosti. Od tod tudi prihodek podjetja.

Ključ do uspeha: 150 zaposlenih dela le na najboljših projektih

Studio je imel v preteklosti več igric, a jih je umaknil s ponudbe. Prav tako je ukinil nekaj projektov v testiranju, še preden so bili pripravljeni za objavo. Njihova filozofija je, da če projekt ne obljublja in ne zagotavlja velikanskih uspehov, ni vreden truda zaposlenih.

V zgodbi o uspehu je verjetno najbolj navdušujoče to, da je v podjetju zaposlenih le 150 ljudi. Za primerjavo, podjetje King, ki je za pametne telefone izdelalo igrico Candy Crush Saga, je imelo lansko leto s 1.200 zaposlenimi nekaj več kot 2 milijardi dolarjev prihodka. Ker je osredotočeno le na omenjeno igrico, mu poznavalci trga mobilnih aplikacij ne napovedujejo bleščeče prihodnosti.

Supercell z oglasom na Super Bowl

Podjetje je bilo lani tako uspešno, da si je privoščilo minuto dolg oglas med ameriškim spektaklom Super Bowl. Ocenjujejo, da je samo cena predvajanja znašala okoli 9 milijonov evrov. Vrednost vseh stroškov oglasa, v katerem je nastopila mednarodna filmska zvezda Liam Neeson, je bila verjetno še precej višja. Oglas si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

YouTube

Vir: venturebeat.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!