Svetovni zemljevid socialnih omrežij prikazuje vzpon Facebooka

Italijanski pisec, bloger in fotograf Vincenzo Cosenza, je že drugič sestavil vizualizacijo, ki najbolj priljubljena socialna omrežja po svetu prikazuje na mapi, ki je zasnovana na nedavnih podatkih o prometu, ki so jih za spletne strani izmerili pri Alexa & Google Trends.
Svetovni zemljevid socialnih omrežij prikazuje vzpon Facebooka

Facebook trenutno prevladuje med socialnimi omrežji po svetu (slika: techcrunch)

Prva vizualizacija, ki smo ji bili priča junija 2009, je že nakazala, kako Facebook zavzema svet z zahoda, a druga nam prikaže njegovo brezobzirno kolonizacijo na še bolj jasen način. Facebook, ki ga uporablja že več kot 350 milijonov uporabnikov, je absolutni voditelj socialnih omrežij v angleško govorečih delih sveta, napreduje pa tudi v Latinski Ameriki, Evropi in celo Afriki. Če upoštevamo le podatke, ki so jih zabeležili pri podjetju Alexa, je Facebook prehitel celo Orkut v Indiji, ki ima na tistem področju tradicijo in je tudi vedno bil najbolj uspešen. Največ prometa v Braziliji ostaja deležno Googlovo socialno omrežje.  

Facebookov klon, Vkontakte.ru, se je uspel upreti in zaustaviti Facebook na poti osvajanja Rusije. Omembe vredno je dejstvo, da je Vkontakte v večinski lasti podjetja Digital Sky Technologies, ki ima velik delež tudi v Facebooku. V prihodnosti združitev omenjenih socialnih omrežij torej ne bi bila nič čudnega. 

Tudi Hi5 je bil priča osvajalnim pohodom Facebooka, saj je slednji skoraj povsod, kjer je prej vodil Hi5, prevzel vodilno mesto glede na promet. Hi5 prevladuje le še v Peruju, Romuniji, Mongoliji in na Tajskem ter Portugalskem. Medtem QQ še vedno nima prave konkurence na Kitajskem, kjer pričakujejo podvojitev števila uporabnikov do leta 2013, ko naj jih bi to priljubljeno spletno socialno omrežje uporabljalo že 840 milijonov.  

Nikjer na zemljevidu pa ne boste našli MySpace-a, ki vodi le še na Guamskih otokih.

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje