SxSW Interactive 2014 – napovednik

Avtor Urška Saletinger — 15.03.2014
Komentiraj!
Od 7. do 16. marca v Austinu, Texas, poteka že 21. konferenca SxSW, ki se poleg filmu in glasbi, v dobri meri posveča tudi interaktivnim medijem, tehnologijam, podjetništvu in vsemu kar lahko zajamemo pod pojmom »digitalna umetnost«.
SxSW Interactive 2014 – napovednik

SxSW Interactive 2014 (Vir slike: sxsw.com)

SxSW Interactive (SXSWi = South by Southwest Interactive) je ena izmed največjih tehničnih konferenc, ki tudi letos obljublja program z veliko zanimivimi tematikami in trendi, ki jim bomo sledili v bližnji prihodnosti. Omenili bom zgolj nekatere, ki jih je, kot »priporočene«, izpostavil tudi portal Mashable – in bodo zagotovo gradile naše dnevne agende v prihajajočih mesecih.

Internet of Cars

Internet stvari, konkretneje avtomobilov, je panoga v vzponu. Kako bo zgledal »connected car«, bodo predstavili predstavniki Forda, kjer se lahko veselimo novih tehnoloških napredkov opreme in funkcionalnosti - integracija aplikacij, dostopnost podatkov o avtomobilu, storitve v oblaku in sama uporabniška izkušnja.

Being Social with Grandma: Social Media for 50+

Vedno več znamk se zaveda potenciala nagovarjanja starejše ciljne skupine, saj imajo veliko kupno moč in so tudi vedno bolj aktivni na spletnih medijih. Ta panel bo prikazal primer uspešne komunikacije in grajenje skupnosti podjetja AARP, ki je videlo prednost v zagotavljanju dodane vrednosti skozi družabna omrežja, kot orodja za izobraževanje in motivatorja za obisk drugih »nespletnih« dogodkov. Zagotovo pomemben vpogled pri postavljanju naslednjih strategij in planiranja medijskih zakupov.

Live From Space! Talk With Astronauts in Orbit

Današnja tehnologija nam omogoča, da se lahko povežemo in sodelujemo z astronavti NASE neposredno iz vesolja. In okviru te delavnice bodo udeležencem omogočili prav to. Pogovor bo tekel o tehnoloških presežkih, ki jih astronavti potrebujejo za delovanje »tam zgoraj« in katerim konkretnim projektom se trenutno posveča največ pozornosti. Vse vesoljske fanatike NASA tudi drugače vabi v svoj spletno skupnost, ki predstavlja velik napredek v komunikaciji s splošno javnostjo, te drugače precej zaprte organizacije.

The Quantified Artist: Biometric Augmented Reality

To predavanje bo prikazalo napredek v multimedijskih napravah “zajemanja” (“multimedia capture devices”), nova produkcijska orodja na področju glasbe in inovativne načine uporabe biometričnih senzorjev kot instrumente, kar vodi v precejšnjo nadgradnjo izkušnje posameznika v dojemanju specifičnega glasbenega nastopa. Tema vredna sledenja v prihodnosti.

Always Be Testing: Detecting Novelty in A/B Tests

Se ukvarjate z digitalno vsebino, vključevanjem potrošnikov ali e-mail marketingom? Potem je to delavnica, ki bi se je morali udeležiti, saj bodo na primeru Obamove kampanje pokazali pomembnost testiranja sporočil - od vsebine, oblike, do »subject« teksta in samega planiranja razpošiljanja le-teh. Govora bo o konceptih »multi-stage A/B testing, long-term testing, re-testing«, ki postajajo del vsakodnevnega besednjaka vseh resnejših marketinških podjetij že tudi pri nas.

Accurate, Fair & Safe

Z razmahom družbenih medijev, se je povečala tudi teža državljanskega novinarstva (»citizen journalist«) v novinarskem poročanju dnevnega dogajanja in predstavlja velik izziv za večje novinarske hiše. Pojavljajo se vprašanja kvalitete proti amaterstvu, avtorstva vsebin, dovoljenj za objavo vsebin ustvarjenih s strani uporabnikov in dileme, koliko tovrstnega poročanja dejansko vključevati v vsebino medija. Po eni strani se je treba truditi z odpiranjem kanalov in poslušanja javnosti, po drugi pa zagotoviti novinarsko redakcijo, avtoriteto, ki poskrbi za ločitev zrna od plevela ter s tem posledično odgovorno poročanje naprej javnosti.

Glassholes: The Cultural Dissonance of Technology

Napredek v nosljivi tehnologiji (»wearable technology«) vodi v kulturno prelomnico – konstantna povezljivost bo in že sedaj zagotovo spreminja temeljne človeške odnose.

Štirje zanimivi gosti se bodo skozi panel dotikali vprašanj, kako se vključujemo v dnevne interakcije s soljudmi oz ali smo tega sploh še zmožni brez naprav, kakšno je naše obnašanje v medsebojnih odnosi, vprašanja zasebnosti, varnostnih nastavitev in narcisoidnega obnašanja ter na drugi strani neslutenih zmožnosti v raziskovanju napredka in inovativnosti v človeški zgodovini, ki jih te nove tehnologije prinašajo (multimedijske platforme, postavljanja mej med fizičnim in digitalnim, projekt Google Glass…). Kdo bo določal meje med navideznim in resničnim?

Future Foods — New Cuisine for a New Age

Kakšna bo prihodnost hrane? Si jo bomo kar doma natisnili, jo vzgojili v laboratorijih, bo sprocesirana prek drugih, nepričakovanih načinov … to so zagotovo vprašanja, ki bodo zaznamovala družbo v prihodnosti. Nove tehnologije in napredki v 3D tiskanju hrane (»3D food printing«), termoplastičnem iztiskavanju in mesu iz epruvet, kažejo nove načine distribucije okusne in zdrave prehrane, ki so dobre tako za planet kot za naš organizem. Vprašanja boljših sestavin, pristopov vzgoje in obdelave, dajanje prednosti organski in trajnostni vzgoji ter nenazadnje konceptu prenosnih kuhinjskih pripomočkov, ki lahko v trenutku dostavijo različne jedi, ki ustrezajo točno vašemu okusu, zdravstvenemu profilu in kaloričnim zahtevam – so zgolj delčki velike zgodbe, ki bo predstavljena na tem predavanju.

The Best Mobile Ad Campaigns You Haven’t Seen”

Na primeru dejansko izvedenih mobilnih kampanj so udeleženci tega predavanja lahko odnesli kar nekaj nasvetov, kaj so pomembni elementi za uspešnost le-te.

1. Targetiranje glede na lokacijo uporabnikov, vendar ni dovolj, daj jih samo locirate, treba je dodati tudi kontekstualno relevanco.

2. Mobilni oglasi bi morali biti kratki in funkcionalni.

3. Rast odzivnih oglasov (»responsive ads«), ki se s formatom prilagajajo različnim zaslonom uporabnikov.

4. Prepletati družbena omrežja in mobilne oglase za dosego večjega prometa, saj je mobilna uporaba le-teh preko aplikacij v porastu.

5. Mobilni oglasi, ki dodajajo možnost za prenos nečesa so dokazano učinkovitejši, saj ima uporabnik dodano vrednost za klik.

Da ne bo ostalo samo pri tehnikalijah, sta program politično okrepila še nastopa dveh kontroverznih osebnosti na področju zasebnosti in transparentnosti vladnih služb. Prek videokonference sta svoje misli z udeleženci konference osebno delila Julian Assange in Edward Snowden. Ponovno sta opozorila na problematiko prekomernega nadzora s strani vladnih organizacij, varovanja podatkov, zbiranje in obdelava le-teh ter na drugi strani moč svobode govora in distribucije misli preko spletnih medijev, in njihova mobilizacijska moč za nadaljnje ukrepe oz vsaj postavljanje teh kočljivih tematik na dnevno agendo in s tem opozarjanje na nujnost ureditve.

Ne pozabimo na še dva pomembna momenta konference – igra in (poslovno) mreženje!

Kot vsaka večja konferenca je tudi to »šov«! Šov za proizvajalce in znamke, ki se zavedajo, kako dobra izpostava jim je omogočena preko te sponzorske umestitve – obiskovalci se bodo lahko vozili v mini karting poligonu, Mario Kart, kjer gre v bistvu za promocijo bio goriva, ampak z ustreznim poznavanjem ciljne skupine obiskovalcev vedo, da bodo ujeli veliko »geekov« na testno vožnjo in s tem potencialni WOM efekt, prek družabnih omrežij. Znotraj igralniškega kotička (zanimivih jih je seveda še precej) omenimo še predstavitev večjih iger (game of thrones) in možnost izkušnje virtualne resničnosti z uporabo očal Oculus Rift, ki počasi osvajajo igralniško sceno.

Hkrati je tukaj odlična priložnost za mlada, obetajoča podjetja in njihovo samopredstavitev ter iskanje novih investitorjev, ki so tukaj ravno zato, da iščejo naslednji veliki hit. Start-up vasica vabi!

V kolikor vas zanima več, so priročno zbrani viri na tem Storify naslovu.

Vir: Sxsw.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice