Tako gre Amazon nad Netflix

Grand Tour, zadnja oddaja, ki jo je pripravil Amazon, je del načrta, kako izpodriniti Netflix s prestola. Netflix je vodilen ponudnik video pretočnih vsebin že nekaj časa, kljub naporom manjših igralcev, kot je HBO.
Tako gre Amazon nad Netflix

Grand Tour, v kateri nastopajo Jeremy Clarkson, Richard Hammond in James May, je del Amazonovega načrta, kako zriniti Netflix s prestola (Vir slike: YouTube).

Zdaj Netlifx dobiva močnega konkurenta, konkurenta, ki ima globoke žepe. Po poročanju Wall Street Journal naj bi spletni trgovec v kratkem razširil svojo video ponudbo na skoraj 200 držav. To naj bi se zgodilo decembra letos. Trenutno je Amazonova storitev na voljo le gledalcem iz ZDA, Velike Britanije, Avstrije, Nemčije in Japonske.

Netflix izpustil Kitajsko

Netflix se je na Amazonove novosti začel pripravljati že pred meseci. Januarja letos je razširil svojo ponudbo na cel svet. Lansiral jo je v 130 državah hkrati, na voljo je tudi v Sloveniji, a izpustil Kitajsko, ki predstavlja edini večji trg, kjer storitev ni na voljo.

Čeprav je Netflix že dobro uveljavljeno ime, pa meseci po lansiranju niso prinesli takšne rasti, kot so jo pričakovali. Netflix išče težavo v razširjenosti interneta, ki povsod po svetu ne daje zadostnih možnosti za ogled vsebin. V zadnjem četrtletju pa je podjetje dodalo 60 odstotkov več tujih naročnikov, kot so jih napovedali.

Amazon širitev svojega Prime Video napoveduje že nekaj časa, med drugim tudi na filmskih festivalih, kot je Sundance. In v TV serijah, filmih in drugih vsebinah.

Stroški Netflixa podivjali

Po drugi strani pa so Netflixova zapravljanja povzročila številne skrbi in negodovanja med analitiki ter investitorji. Po tem, ko se je podjetje odmaknilo od licenčnih vsebin in začelo snemati lastne vsebine, so stroški kar podivjali. Samo v prihodnjem letu naj bi Netflix zapravil kar 6 milijard dolarjev za nekaj več kot 1.200 ur filmov, TV serij, dokumentarnih vsebin in otroškega televizijskega programa. V preteklosti mu je to uspevalo, a je vrednost delnic padala, kar bi lahko v prihodnje povzročilo nove težave.

Amazon pa, kot kaže, da nima težav z zapravljanjem denarja. Zdi se, kot bi v tem užival, saj se s tem uresničuje svojo željo po osvajanju trga. Amazon je prepričan, da je vsak zapravljen dolar vreden investicije.

Zdaj, ko v igro vstopa tudi velikan, kot je Amazon, bo Netflix pod hudim pritiskom, kako najti novega investitorja z globokim žepom.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje