Tako gre Amazon nad Netflix

Avtor Maruša Žibert — 26.11.2016
Komentiraj!
Grand Tour, zadnja oddaja, ki jo je pripravil Amazon, je del načrta, kako izpodriniti Netflix s prestola. Netflix je vodilen ponudnik video pretočnih vsebin že nekaj časa, kljub naporom manjših igralcev, kot je HBO.
Tako gre Amazon nad Netflix

Grand Tour, v kateri nastopajo Jeremy Clarkson, Richard Hammond in James May, je del Amazonovega načrta, kako zriniti Netflix s prestola (Vir slike: YouTube).

Zdaj Netlifx dobiva močnega konkurenta, konkurenta, ki ima globoke žepe. Po poročanju Wall Street Journal naj bi spletni trgovec v kratkem razširil svojo video ponudbo na skoraj 200 držav. To naj bi se zgodilo decembra letos. Trenutno je Amazonova storitev na voljo le gledalcem iz ZDA, Velike Britanije, Avstrije, Nemčije in Japonske.

Netflix izpustil Kitajsko

Netflix se je na Amazonove novosti začel pripravljati že pred meseci. Januarja letos je razširil svojo ponudbo na cel svet. Lansiral jo je v 130 državah hkrati, na voljo je tudi v Sloveniji, a izpustil Kitajsko, ki predstavlja edini večji trg, kjer storitev ni na voljo.

Čeprav je Netflix že dobro uveljavljeno ime, pa meseci po lansiranju niso prinesli takšne rasti, kot so jo pričakovali. Netflix išče težavo v razširjenosti interneta, ki povsod po svetu ne daje zadostnih možnosti za ogled vsebin. V zadnjem četrtletju pa je podjetje dodalo 60 odstotkov več tujih naročnikov, kot so jih napovedali.

Amazon širitev svojega Prime Video napoveduje že nekaj časa, med drugim tudi na filmskih festivalih, kot je Sundance. In v TV serijah, filmih in drugih vsebinah.

Stroški Netflixa podivjali

Po drugi strani pa so Netflixova zapravljanja povzročila številne skrbi in negodovanja med analitiki ter investitorji. Po tem, ko se je podjetje odmaknilo od licenčnih vsebin in začelo snemati lastne vsebine, so stroški kar podivjali. Samo v prihodnjem letu naj bi Netflix zapravil kar 6 milijard dolarjev za nekaj več kot 1.200 ur filmov, TV serij, dokumentarnih vsebin in otroškega televizijskega programa. V preteklosti mu je to uspevalo, a je vrednost delnic padala, kar bi lahko v prihodnje povzročilo nove težave.

Amazon pa, kot kaže, da nima težav z zapravljanjem denarja. Zdi se, kot bi v tem užival, saj se s tem uresničuje svojo željo po osvajanju trga. Amazon je prepričan, da je vsak zapravljen dolar vreden investicije.

Zdaj, ko v igro vstopa tudi velikan, kot je Amazon, bo Netflix pod hudim pritiskom, kako najti novega investitorja z globokim žepom.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!