Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Avtor — 06.05.2017
Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani.
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco (Vir slike: Pixabay.com)

Ne storite te napake in se aktivno lotite optimiziranja vaših spletnih strani. Pri tem upoštevajte spodnje nasvete: 

Razširite svojo spletno prisotnost

Morda ste že slišali za pregovor: “ne polagajte vseh jajc v isto košaro”? Podobno velja tudi za prisotnost na spletu. Da bi spletni iskalniki opazili vašo spletno stran, mora biti ta čim bolj prisotna na različnih platformah, zato ustvarite več profilov na družabnih omrežjih, nato pa se tam tudi aktivno udejstvujte. 

SEO izobraževanje >>

Poskrbite za mobilno različico spletne strani

Od nedavnega Googlov iskalni algoritem prednostno indeksira tiste spletne strani, ki imajo urejeno mobilno različico spletne strani. Njihov iskalni indeks še vedno ostaja enoten indeks spletnih strani in aplikacij, a njihovi algoritmi za razvrščanje strani, razumevanje strukturiranih podatkov in prikazovanje delov strani v rezultatih iskanja po novem primarno uporabljajo mobilno različico vsebin na spletni strani.

Znebite se 404 napak

Gre sicer za povsem običajne napake, ki jih je mogoče najti na večini spletnih strani, nastanejo pa takrat, ko je bila spletna stran izbrisana ali pa je bil spremenjen url naslov spletne strani. V kolikor zanje ni poskrbljeno, lahko negativno vplivajo na pozicije v iskalnikih.

Optimizirajte slike in fotografije

Če tega še niste storili, je sedaj zadnji čas, da optimizirate fotografije in drug slikovni material na spletni strani. To lahko storite na naslednje načine:

  • s poimenovanjem slikic pred nalaganjem (primer: optimizirana-slika.jpg)
  • z opisom slikic po nalaganju na spletno stran (uporabite ključne besede, vendar z njimi ne pretiravajte)
  • z uporabo najmanjše možne velikosti slike (a do te mere, da kvaliteta slike ni okrnjena)

Pomagajte si z LSI ključnimi besedami

Google poleg ključnih besed v besedilu pregleduje tudi preostale besede in besedne zveze. Tako lažje razreši morebitne dileme, kot je npr. primer besedo “apple” – ta namreč lahko v angleščini opisuje jabolko ali pa predstavlja priljubljeno ameriško blagovno znamko. Zaradi takšnih in podobnih situacij zato v vsak prispevek vključite tudi dodatne sinonime za ključne besede ali tako imenovane LSI ključne besede (ang. LSI Keywords ali Latent semantic indexing keywords).

Optimizirajte pristajalne strani

Ko ustvarjate pristajalne strani, je pomembno, da se še posebej potrudite pri njihovi optimizaciji. Želite namreč kar največ obiska na te strani! Postorite naslednje:

  • v besedilo vključite nekaj najpomembnejših ključnih besed
  • besedilo razširite na 2000 besed ali več
  • besedilo naj bo unikatno, jasno in relevantno

Vir: QuickSprout

Oznake: , ,