Tečaj “startup marketinga” za mlade podjetnike

Avtor Sponzorirano — 29.04.2015
Komentiraj!
V sklopu SmartNinje, šole IT veščin, se bo 12. 5. 2015 v kreativnem centru Poligon odvijal tečaj STARTUP MARKETINGA. Tečaj bo vodil Jure Doler, izkušen podjetnik ter strokovnjak za digitalni marketing, ki je med drugim sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih.
Tečaj “startup marketinga” za mlade podjetnike

Tečaj “startup marketinga” za mlade podjetnike

Osnovni namen Startup Marketinga oz. »Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), Startup Marketing oz. »Growth Hacking« deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa. Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora startup hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Tečaj je namenjen vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na “naziv”, ki ga imajo (CMO, CEO ...). Ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršenkoli produkt - in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo; lahko so povsem na začetku svojega delovanja, lahko pa tudi ne, a doslej niso našli svojega “secret saucea”, ki bi deloval.

Z Juretom se boste srečali dvakrat: 12. 5. in 20. 5. 2015. Program tečaja najdete tukaj >>

In za konec, že res, da se je startup marketing rodil iz startupov, a uveljavljati bi ga moral vsak pametni vodja marketinga, ne glede na velikost in obseg podjetja, v katerem deluje.

"Delavnica je primerna za vsakogar, ki želi povečati prepoznavnost svojega produkta brez ogromnega finančnega vložka za marketing. Inštruktor Jure upošteva, kdo ga posluša in temu tudi prilagodi svoje predavanje." Tamara

"Nenehno učenje omogoča, da se ti včasih odprejo kakšna vrata, za katera si nisi mislil, da sploh obstajajo. In čeprav misliš, da veš vse o marketingu, morebiti tudi o novodobnem marketingu, je dobro, da si tak tečaj privoščiš." Matej

Vabljeni k branju Juretove kolumne >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice