Tehnološke blagovne znamke najmočnejše

Avtor — 03.05.2010
Vrh lestvice 100 najmočnejših blagovnih znamk dominirajo tehnološka podjetja, na celotni lestvici pa kar 17 znamk zastopa tehnološki sektor. Tehnologija postaja vse pomembnejši del vsakdanjega življenja, kar se odraža tudi na lestvici najmočnejših blagovnih znamk.
Tehnološke blagovne znamke najmočnejše

Najmočnejše blagovne znamke

To je sestavilo podjetje Millward Brown Optimor.

Vrh lestvice dominirajo tehnološke znamke

Vrh lestvice 100 najmočnejših blagovnih znamk dominirajo tehnološka podjetja, na celotni lestvici pa kar 17 znamk zastopa tehnološki sektor. Prvo mesto zaseda Google, ki je vreden dobrih 114 milijard ameriških dolarjev. Vrednost drugouvrščene blagovne znamke IBM je ocenjena na 86,4 milijarde dolarjev, kar je 30 % več kot lani.

Sledi znamka Apple, njena vrednost je v primerjavi z letom 2009 narasla za 32 % in presegla 83 milijard dolarjev. Četrti je Microsoft, vrednost te blagovne znamke znaša 76,3 milijarde dolarjev in se glede na leto 2009 ni spremenila.

Uspešen spopad z recesijo

Sto najmočnejših blagovnih znamk se je uspešno spopadlo z gospodarsko krizo, njihova skupna vrednost je letos presegla 2 bilijona dolarjev. V zadnjih petih letih je ta narasla za 40 %, v primerjavi z lanskim letom pa je bila zabeležena 4 % rast.

»Opaziti je nov trend, saj je po prihodu recesije vse več podjetij spoznalo, kako pomembno je v teh razmerah vsaj ohraniti ali celo povečati višino sredstev za utrjevanje blagovne znamke,« meni izvršna direktorica podjetja Millward Brown Optimor.

Mobilne naprave gonilna sila tehnološkega sektorja

Na področju tehnologije mobilnost predstavlja gonilno silo tako pri medpodjetniškem poslovanju (B2B) kot pri poslovanju med podjetji in potrošniki (B2C). Prenosne naprave so se znašle v središču komuniciranja in zabave. Prenosni in namizni računalniki postajajo vse lažji in tanjši, pametni telefoni pa so vse pametnejši.

Med 20 najmočnejših blagovnih znamk tehnološkega sektorja se je letos prvič uvrstilo družabno omrežje Facebook, ki ima več kot 400 milijonov aktivnih uporabnikov, vrednost te znamke pa je ocenjena na 5,5 milijarde dolarjev.

Vir: Millwardbrown.com, 28.4.2010

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje