Tekmovanje STARTUP 2.0

Avtor Egon Ravbar — 15.05.2007
Komentiraj!
Pretekli vikend se je v Madridu odvijal polfinalni boj evropskega tekmovanja Startup 2.0 z namenom podpreti novonastala 2.0 spletna podjetja.
Tekmovanje STARTUP 2.0

Podporno tekmovanje podjetjem oblikovanim na tehnologiji 2.0.

Startup 2.0 je tekmovanje, katerega glavni namen je podpreti novonastala 2.0 spletna podjetja. Vikend je bil uspešen za pet podjetij, ki bodo svoj poslovni model predstavila 24. maja v Guggenheimovem muzeju v Bilbau. Finalisti so naslednji:

TRIVOP

Oglaševan kot prvi video vodič po hotelih, strankam nudi iskanje hotelov in ogled videov o njih. Hotele najdete prek Google maps, ki je ena izmed temeljnih funkcij strani. Trenutno je na voljo hotelska ponudba v Parizu, širitev na ostale evropske prestolnice pa je le še vprašanje časa.

PROPERAZZI

Vseevropski spletni iskalnik nepremičnin. Trenutno jih oglašujejo 1,8 milijonov, za nakup ali najem. Pokrivajo 45 evropskih držav, ponudbe pa so izražene v vseh evropskih valutah in jezikih. Med elito najdete tudi Slovenijo. Projekt je podprlo podjetje  Mangrove Capital Partners, eno izmed prvih vlagateljev v znani Skype.

11870.com

Različne družabne mreže v zadnjem času rastejo kot gobe po dežju. Najnovejši trend teh strani je čim večja specializacija oz. segmentacija uporabnikov. 11870.com je namenjena vsem, ki radi potujejo in vtise delijo z ostalimi. Objava komentarjev, slik, videa in povezav o kraju, ki ste ga obiskali je zelo preprosto. Stran je trenutno na voljo le v španskem jeziku.

5min LifeVideopedia

Stran močno spominja na YouTube, vendar je bistvena razlika v vsebini videov, ki jih dodajo uporabniki. Vse vsebine imajo namen gledalca seznaniti kako se nekaj naredi, torej gre za nekakšna video navodila. Preko videa vam tako predstavijo kako se npr. zmeša cocktail, pravila pokra, itd. Obseg dodanih vsebin se vedno hitreje povečuje in zagotovo bo stran še dobro obiskana.

SCLIPO

Konkurenca 5minLifeVideopedia. Pravzaprav stran ne ponuja nič novega, dodana vrednost je morda oblika in preprostost.


Vir:  TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!