TeleBrands - priložnost za izumitelje

Avtor Ursa Kostic — 06.07.2009
Komentiraj!
Za uspeh v svetu izumiteljev je potrebno biti ob pravem času na pravem mestu in priložnost izkoristiti z dobro predstavitvijo ideje. To priložnost dobijo izumitelji na mesečnih predstavitvah pri podjetu TeleBrands, ki se ukvarja s prodajo zanimivih in poceni izdelkov prek kratkih TV oglasov in maloprodajnih trgovin.
TeleBrands - priložnost za izumitelje

Podjetje TeleBrands je ameriška verzija TopShopa.

Podjetje je pred 25 leti ustanovil A.J. Khubani, danes pa je eno največjih v 170 milijard dolarjev vredni industriji. Kljub recesiji so imeli v letu 2008 30 odstotno rast prihodkov, poleg tega pa je kriza vplivala tudi na znižanje cen televizijskih oglasov.

Podjetje se ukvarja s financiranjem cenovno ugodnih izdelkov po 9,99 dolarjev, ki jih ponujajo prek kratkih TV oglasov, če proizvod doživi uspeh na televiziji pa je v roku 60 dni na voljo tudi v trgovinah. Osredotočajo se na privlačne in poceni proizvode, ki rešujejo določen skupen problem in so primerni za širši krog ljudi.

Da bi se podjetje obdržalo na trgu neprestano išče zanimive ideje, ki bi lahko postale prodajni hit, kot je bil npr. PedEgg. Khubani zato vsak mesec organizira prezentacije, kjer izumitelji dobijo priložnost za nekaj minutno predstavitev svojega izuma. Kandidati morajo svoje ideje s kontaktnimi podatki najprej podjetju sporočiti preko emaila inventorsday@telebrands.com, izbranci pa nato dobijo priložnost za predstavitev. Vendar pa se le redkim uspe uvrstiti na seznam najboljših, ki lahko nato s prodajo licenc za svoj izum dejansko obogatijo.

 

Vir: USAToday

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!